Sunday, March 25, 2012

Ogy Ahmad Daud Menerima Panggilan Ugutan Kerana Mentor

Kronterversi telah melanda sebuah rancangan realiti yang tidak asing lagi di Malaysia iaitu Mentor . Difahamkan bahawa Kak Ogy Ahmad Daud telah menerima panggilan ugutan dari seorang lelaki yang mahukan beliau untuk mengundur diri dari menjadi mentor di rancangan itu. Waduhhhh panasssss betullll..


Namun surprisingly Kak Ogy menerima itu sebagai satu cabaran dan tidak mudah melatah. Difahamkan bahawa Kak Ogy telah pun memaklumkan mengenai ugutan itu kepada penerbit mentor iaitu En Sufian Isa .

Semoga tiada lagi ugutan dilemparkan kepada kak Ogy dan semoga Kak Ogy terus tabah menghadapi cabaran menjadin anak seni ini ya.. 

7 comments:

  1. kesian kak ogy..anywy..kak ory terus tabah.. :D

    ReplyDelete
  2. biasalah kan dunia hiburan, ada je orang dengki khianat..

    ReplyDelete
  3. bukan setakat dunia hiburan jer kak mas saari, tapi kat dunia realiti pun memang macam tu... manusia bila PHD tu tinggi sgt leh jadi masalah.. Adam pun jeles gak.. jeles sebab tak glamer macam mak dara.. hahahah.. Mak dara gak yang terkono...

    ReplyDelete
  4. adoi..sampai terima ugutan.kenapelah ramai yg dengki dengki nih

    ReplyDelete
  5. perh... bukan mudah mau jadi mentor noh... huhuhu

    ReplyDelete
  6. harap kak ogy sabar dan tabah :)

    ReplyDelete
  7. kecian kak ogy ni. tak pasal2 dia kena.

    ReplyDelete