Friday, March 23, 2012

Pelakon Adik Shafimie Saedon Buat Mak Dara Terharu...

As salam..Waduhhhhh terharu betul lah Mak Dara dengan pelakon Shafimie Saedon ni.. Anda kenal dengan beliau?Mestilah kenal kan...  Kejap kasi up gambornya ye...

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/185920_203642946318184_100000174402008_895434_3905241_n.jpg 
Inilah dia Fimie..

Part mana yang membuatkan Mak Dara terharu? Part  dimana bila pagi tadi Adik Fimie telah postkan sesuatu di FB anak teruna mak si Adza Haiqal . Dan dia tulis.... 


Alaaaa sooooo sweettttttt.... Ya Adik Fimie memang ada berlakon dalam salah satu skrip yang mak dara tulis iaitu sebuah drama bertajuk CUCU SEORANG PRIMADONA di mana beliau berlakon menjadi cucu kepada seorang diva dan primadona zaman 60an lakonan Wan Maimunah.. 




Waduhhhhh rasa amat berbesar hati bila kerja kita dihargai kan.. Bukan semua penulis skrip dihargai.. Ye lah orang belakang tabir la katakan hehe.. Terima kasih Fimie.. Mak memang sukaaaaaaa sangat lakonan mantap fimie dalam drama tu.. Sungguh memberi impak yang mendalam. Penghayatan dan lakonan fimie melebihi dari yang dibayangkan oleh mak semasa penghasilan skrip drama ini.. Semoga kita dapat bekerja sama dalam drama drama yang akan datang.. Semoga terus suksessss ya...


10 comments:

  1. suka jugak gan fimie nie mak dara hihihi

    ReplyDelete
  2. Suka Fimie dlm Magika.Mak, cuba buat skrip pasal cinta orang asli pulak.Tentu best.Atau pun cerita budak form 5 jatuh cinta pada cikgu pompuan yang dah boleh dipanggil mak.Tak deorg buat lagi tu.

    ReplyDelete
  3. cite ni mmg best.. eh mak, name ayah kite same laa.. ejaan je lain.. hehe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mak dara...mmg suka dgn lakonan adik Fahmie ni best...:)

    ReplyDelete
  5. bagus budi bahasa budak neh... boleh lah mak dara amek saya berlakon pulak ye nnt.. ngeeee~

    ReplyDelete
  6. tu dia..
    lpas ni bleh dh dpat award mak dara
    hehe

    ReplyDelete
  7. sesuatu yg bkualiti mesti org akan hargai kak... hehe baru sempat baca nona yg kuar travelog kelana tu.. hehe .. gempak

    ReplyDelete
  8. ada jugak tgk citer ni..nenek dia aturkan semua jadul cucu dia kan...dptlak kat fimie don n wan maimunah..kalau x silap...memang best..itu tandanya skripnya pon molotopppp...amek kau jahhhh

    ReplyDelete
  9. wah bagus budak fimie ni..
    berbudi bahasa..:)

    ReplyDelete