Friday, March 2, 2012

Sebelum Dan Selepas... Banyak Bezanya...

Sebentar tadi somi mak dara menerima sebuah email dari temannya yang memintanya untuk membaik pulih sebuah gambar lama milik keluarganya.. Memandangkan hari ni somi mak tak masuk ofis dek kerana banyak meeting di waktu malam karang maka dia pun terus teruja untuk menolong temannya itu.. Dan mak dara pun temankan somi mak tolong touchupkan gambar lama milik kawannya tu..  Gambar tu gambar dolu dolu kalaaa.. Jap mak kasi up kan gambarnya ya...


Gambar sebelum

Itulah rupanya gambar sebelum ditouch up oleh somo mak dara.. Memang klasikkkk gambar ni kan.. Dan setelah lebih sejam somi mak dara membetulkan gambar itu menggunakan photoshop dan hasilnya seperti dibawah....

gambar selepas

Haaaaa amacammmm ok tak sentuhan pembetulan dari somi mak hehehe banggaaa wooo.. hehe.. Harap harap temannya itu suka dengan hasil tangan somi mak tu....


11 comments:

  1. wah, terror dak pakai photoshop ni

    ReplyDelete
  2. Mama Ema: somi mak dara mmg selalu pakai photoshop.. Mak sampai skrg tak reti2 nak guna lagi hehehe


    Nana: hehehe tankiuuuu

    ReplyDelete
  3. wah..gambar lame boleh jadi baru..cantek2...

    ReplyDelete
  4. wooowwww... amazing sangat. jelesnya... nak buat juga, he..he.. memang cantik!

    ReplyDelete
  5. jeles sangat.. tapi pic mmg klasik..

    ReplyDelete
  6. Wow!Hebatlah mak.Gambo klasik tahun bape ni?

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mak dara...cantik bila dah dieditkan...:)

    ReplyDelete
  8. lepas ni mak dara bleh wat tuto photoshop la plak.. adam leh blajo... hehehe

    ReplyDelete
  9. the power of graphic design.....

    ReplyDelete
  10. mmg terbaek lah somi mak ni...hehe

    ReplyDelete