Wednesday, March 28, 2012

SELAMAT BERTUNANG LIYANA JASMAY



SELAMAT BERTUNANG LYANA JASMAY bersama pilihan hatinya  Fathuddin Mazlan , Liyana dan Fathuddin telah melangsungkan majlis pertunangan mereka pada tarikh 28hb Mac iaitu dimana tarikh hari jadi Liyana ke 24 tahun... 

Difahamkan bahawa Liyana dan tunangnya itu duduk berjiran dan telah lama berkenalan namun menjadi semakin rapat sejak kebelakangan ini. Inilah yang dikatakan jodoh kan.. Tak perlu cari jauh jauh rupanya telah tertulis bahawa jodoh Liyana amat dekat dengannya selama ini.. Inilah kuasa tuhan kan...

Mak Dara juga difahamkan bahawa mereka bakal disatukan di sebuah majlis akad nikah yang akan diadakan pada 24 Jan 2013.. Waduhhh itu pada harijadi Mak Dara tu hehe..

Apa apapun Mak dara doakan semoga Liyana dan tunangnya kekal sehingga ke jinjang pelamin seterusnya hingga ke anak cucu.. Amin...

*sumber gambar oleh google


12 comments:

  1. fuyooohhhh!!!!liyana jasmay plak nak betunang....terbaekkkk lah bwat dorang berdua....mule-mule cume jiran....lame-lame nak kawen dah!!!!hehehehh....cinte jiran sebelah...hakhakhak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe senang esok time raya tak payah gadoh2 kan hehehe

      Delete
  2. jiran sebelah je..tiap ari pndg2 smpi jatuh hati hehe

    ReplyDelete
  3. makin matang pulak bila tengok liyana ni :)

    ReplyDelete
  4. wah...dah tunang...nad nak tunang jugek..:D

    ReplyDelete
  5. semoga kekal sehingga akhir hayat....

    ReplyDelete
  6. jeling2 pandang2 jatuh cinta org sebelah...hehe


    **ramainya artis dh nk kahwin kan...

    ReplyDelete
  7. ish... mcm dlm drama 3 janji pulak.. bercinta dgn jiran. apa pun kita doakan depa bahagia.

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mak dara...tahniah buat Liyana Jasmay yer...:)

    ReplyDelete
  9. wOw! it's great ;) Congrates. nice entry :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah Liyana Jasmay...takyah susah2 rebut nak balik kampung hari raya..sebelah rumah aje hehehehe...

    ReplyDelete