Monday, March 26, 2012

RUMAH MAWI DIROMPAK




Terkejut apabila menonton berita di BULETIN 1:30 di TV3 berita tentang rompakan yang berlaku di kediaman Mawi dan Ikin pada jam 4 pagi tadi. Difahamkan ketika kejadian Mawi, Ikin, anak kecil mereka Cahaya Malaika yang baru berusia 3 minggu serta ibu mertua mawi sedang nyenyak tidur.

Khabarnya Mawi telah diikat oleh perompak itu. Namun syukur alhamdullilah kesemua mereka selamat dan tidak diapa apakan. Dipercayai perompak telah berjaya melarikan barangan bernilai hampir 10 ribu ringgit.

Masyaallah nasib baiklah mawi dan keluarga terutamanya bayi yang baru dilahirkan dan Ekin yang masih berada dalam pantang tidak disakiti.. Wang boleh dicari namun nyawa lebih pentingkan.. Mak Dara doakan semoga mawi dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini dan semoga perompak itu dapat diberkas dengan segera. 


5 comments:

  1. kesiann kan ? risau je dah la ekin tu tengah pantang.. alhmdulillah takde apa2

    ReplyDelete
  2. syukur depa selamat... risau betul dengar. ada masalah security ke kat situ.

    ReplyDelete
  3. dah xda keje lain ker diorg ni... usaha sendiri malas.. tahu nak pecah masuk umah org jer.. kalau dapat tangkap kash pecah kepala jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. mesti malas nak keja org2 mcm tu kan.. maunya satu hari nnt rumah diorang kena rompak baru diaorang tahu apa perasaan org yg dia rompak tu kan dik..

      Delete