Saturday, April 14, 2012

Anak VS Kucing

Memang comel comel dan cute cute kucing kucing.. Tapi ada sebab kenapa mak dara tak dapat jadikan kucing sebagai pet.. dan antara penyumbang sebabnya yang utama ialah...

Haaa nampak tak gambar gambar tu. Anak bongsu mak si isabella ni memang pantang nampak kucing memang dia akan wrestling dengan kucing tu... Haha adoi.. ni kucing kakak mak dara  ni.. Lepas ni kompom dia tak kasi si bella main dengan kucing kesayangan dia lagi hahaha.. Bella... Bella....

Published with Blogger-droid v2.0.4

11 comments:

  1. Morning....
    jadi DONUT kucing tu dikerjakan ha..ha...

    ReplyDelete
  2. fuhh besar ye kucing tu...sedap bila digomol2..

    ReplyDelete
  3. wow..
    besau betul kucing tue...
    leh wat bantal pluk isabella pasni:)

    ReplyDelete
  4. heheheee...ganas gak bella! mesti dia geram kucing tu comel sangat..

    ReplyDelete
  5. kucing nak sama besar ngan tuannya.. huhu

    ReplyDelete
  6. bestnya dpt gomol2 kucing tu...haha

    ReplyDelete
  7. errrr! geram :D kucing tu besar. siap bole jadi bantal lagi. :D

    ReplyDelete
  8. sian kucing tu dikerjakan oleh bella..haha

    ReplyDelete
  9. wah!!!!tembamnye kucik kakak mak dare tuh!!!!geram nengok kan???kan??

    ReplyDelete
  10. mama pun x suka kucing sbb takut asma pas tu mudah bersin, anak2 sumer plak x takut langsung,.. siap angkat pegang misai kucing jer,.. kesian gak tengok kucing mengiau2 manja sakit... isshh

    ReplyDelete
  11. kalau mcm tu la besonya kucing tu, bkn anak mak dara je, kak pb pun nak join sama wrestling.....geram!

    ReplyDelete