Monday, April 16, 2012

Gambar Mak Dara Di Dalam Majalah Hijabista

Oh gumbira.. gumbiranya mak malam ini bila tiba tiba sebentar tadi Mak Dara telah ditag sekeping gambar oleh teman FB Mak Dara yang sangat gojesssss iaitu Raja Fazwani Syakila . Gambar yang ditagnya ialah gambar Mak Dara dan gambar Raja Fazwani sama sama berada di dalam satu mukasurat dalam sebuah majalah keluaran terbaru Karangkraf iaitu sebuah majalah bernama HIJABISTA!! Ohhhh terujaaaaaaaaa... Nak tengok gambar tu.. Kejap mak kidnap dari Raja hehehe...

pic oleh Raja Fazwani

Gambar mak yang paling kiri tu yang pakai tudung rimau gitew hehe.. Dan gambar Raja yang ditengah.. Sebenarnya mak ingat majalah ni akan dikeluarkan pada 17hb April yakni esok rupa rupa majalah ni dah pun ada terjual mulai hari ini di beberapa kawasan di sekitar lembah kelang..

Jutaan terima kasih kepada wartawan Karang Kraf iaitu Nursuziana atau mak panggilnya Suzikerana sudi menjemput mak dara sebanyak dua kali to be featured in Nona Magazine dan kali ini di Majalah Hijabista pula.. Muahhhhhh tankiuuuuuuuuuu sangat sangat!!!!

Fuhhh tak sabar nak dapatkan majalah ni esok pagi hehehehe...
 


16 comments:

  1. hehehe...slalu dapat masuk majalah camtuh bwat satu frame khas...heheheeh.....boleh bwat hiasan...hehehh...cangrate to mak dare....

    ReplyDelete
  2. blh msuk abhpp ni mak dara he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha itu mungkin tak le sbb mak bukan retis kekeke

      Delete
  3. betul ke tu mak dara?
    kenapa dia tulis kat situ Catherine Zeta Jones? jangan majalah salah sangka, diingat kawan saya Cathy tu serupa mak dara???
    steadylah maam!

    ReplyDelete
  4. wahhhh tahniahhhh akak... glamer betul sekarang ni... :)

    ReplyDelete
  5. MIntak otogerap boleh?... ^____*

    ReplyDelete
  6. sue x penah dgr majalah hijabnista nih, fesyen utk org yg berhijab ek..?? bagus nya.. boleh cari lepas nih, tambah2 ada gmbr kat ida lak dlm tu..:)

    ReplyDelete
  7. wahhh.. memang gojeeeesssss laa mak dara..

    ReplyDelete
  8. wa, glam ar mak dara :) support mak dara!

    ReplyDelete
  9. Waaahhhhhhhhhhhh tankiuuuuuuuuuuuuuu semuaaaaaaaaaa atas support pada mak.. terharuuuuuuuuu tankiuu muahhh sayang korang ketat ketat...

    ReplyDelete
  10. mak dara makin glamor ye..tahniah mak dara..i pon support u..
    eh, nak masuk majalah gak..hehe

    ReplyDelete