Monday, April 23, 2012

LELAKI dan PINK. Macho Ape...

Assalammualaikum.. 
Merah jambu atau PINK memang sangat sinonim bagi kaum perempuan . Dah di tune di kepala bila sebut warna pink ini pasti otak membayangkan ciri ala ala gegurl gitu kan.. Namun bagi Mak Dara.. LELAKI DAN PINK macho ape.... Jom lihat gambar gambar MEN IN PINK ok..

somi mak dara, Martias mengenakan kemeja Pink =)
adik ipor mak dara Amrizal mengenakan baju melayu pink
 

“Seorang lelaki yang memakai warna merah jambu menunjukkan dia seorang berkeyakinan dan berani kerana memakai ton warna yang sering dilabel feminin,” kata Stan Williams, pengarah Maxim, sebuah majalah gaya hidup lelaki.Keberanian seorang lelaki itu mengenakan warna pink itu sendiri sudah menunjukkan kejantanannya.. Keyakinan yang tinggi tanpa mempedulikan soal lain patut dijadikan contoh untuk lelaki di luar sana mendapat keyakinan yang tinggi..So kepada kaum adam di luar sana tak perlu le segan segan lagi untuk mengenakan pakaian dan busana yang bertema warnakan PINK ok..

*Terima kasih kepada semua yg membenarkan Mak Dara kidnap pic2 anda untuk dimasukkan dalam entry ini ya.. Pada sesiapa yang ada gambar anda dalam busana atau fesyen terkini sila emailkan pada mak dara di mrs_martias@yahoo.com ye. Kalau sesuai mak akan masukkan gambar anda dalam entry mak yang akan datang..

12 comments:

  1. macho gak...tp laki kulit cerah suaila...

    ReplyDelete
  2. naseb baik kali neh fesyen lelaki...buleh komen kat sineh...slalu fesyen pompuan jer...x tau nak komen hape....sy x berani pakai pink kaler...asek kene gelak jer...kalau orang da kawen maybe sesuai kot....lagikpon kulit sy itam....hehehe...

    ReplyDelete
  3. ce tgk ceramah UAI pasal lelaki pakai pink kat utube...

    ReplyDelete
  4. Hihi. suka tengok laki putih pakai baju pink :)

    ReplyDelete
  5. Shiema suka lelaki pakai pink, sweet je (:

    ReplyDelete
  6. x de ape yg x kene pun kalau lelaki pakai baju pink tapi "persepsi" org yg selalu sgt dok anggap lelaki pakai pink ni jambu..tu yg lelaki ni x nk pakai pink hihi

    ReplyDelete
  7. Macho apa org laki pakai baju pink.. ;)

    ReplyDelete
  8. i don't think it's wrong for guys to wear pink. the only thing kena beware is how to pair up pink with other colors, so that it'll look chic rather than tacky. lelaki yg pakai pink ni kena berani esp kot2 kena kondem nanti. =)

    ReplyDelete
  9. MrJocko pun suka PINK,,, Auwwww

    ReplyDelete
  10. kalau kulit lelaki tu cerah mcm ok la gak...hihi

    ReplyDelete
  11. adam pun pernah pakai pink... cute gitu.. auwwww.. hahahaha

    ReplyDelete
  12. Morning Mak...

    Nak lari topik ni. Kak Mirror dah vote utk hari ni.
    Thanks masukkan my URL, later I masukkn yr own dlm bloglist I ye under bloglist "VOTE EVERYDAY". See u tommorrow.

    ReplyDelete