Wednesday, April 18, 2012

MAJALAH HIJABISTA - MAJALAH UNTUK WANITA BERHIJAB

Tak lama dulu pada penghujung tahun lepas Mak Dara telah pun dijemput oleh wartawan Majalah Nona iaitu Nursuziana atau mak panggilnya Suzi to be featured in Nona Magazine(entry Ini)... Dan majalah itu telah diterbitkan pada keluaran November 2011 about   5 month ago..Ohhhh terkejut Mak Dara tatkala terlihat nama Mak Dara (Adza Irdawati) terdapat di paling atas cover majalah itu. Ini merupakan julung julung kalinya nama terpampang di cover magazine.. Waduh gembira sokmo Mak dibuatnya... Dan Mak benar benar tak sangka apabila Suzi sudi feature mak di dalam majalah terbarunya iaitu sebuah majalah bernama HIJABISTA! pula.. Fuhhh pisang memang berbuah dua kali hehehe dan inilah gambarnyaa.. tadaaaaa..



mukasurat 177

Gambar mak yang paling kiri tu yang pakai tudung rimau gitew hehe.. Segan jugak jadi orang paling tua dalam ruangan "Cantik Dan Sihat Cara Anda" ni yang lain lain semuanya muda muda 22 tahun.. 20 tahun.. yang mak umur 35 tahun huhu ohh terasa diriku sungguh kertu kecuali jika dibandingkan dengan Catherin zita jones di atas tu lah dia tua sikit kot dari mak haha nak jugak perasan muda kan hehe

Dalam ruangan CANTIK & SIHAT CARA ANDA ni mak dara diminta untuk beri sedikit petua kecantikkan.. dan inilah petua yang mak dara berikan..

Akhir sekali mak nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Editor Majalah Hijabista iaitu Nursuziana atau mak panggilnya Suzi kerana sudi menjemput mak dara sebanyak dua kali to be featured in Nona Magazine dan kali ini di Majalah Hijabista pula.. Muahhhhhh tankiuuuuuuuuuu sangat sangat!!!!

Majalah Hijabista ni memang bagus kepada semua wanita yang bertudung terdapat beratus tip dan fesyen berhijab memang harus dimiliki oleh kita semua sebagai panduan dalam berfesyen . Jom dapatkan sekaranggg =)


12 comments:

  1. nanti nak cariklah magazine ni, bagus juga kan, walaupun berhijab dpt juga berfesyen

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bagus pengisian dalamnya tu Tina.. boleh le ikut fesyen2 terkini hehe

      Delete
  2. Salam kak Adza,
    semalam saya ke carrefour wangsa maju ada belek2 magazine ni. suka content dlm tu. Tahniah kak sebab masuk magazine..boleh tambah portfolio tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Dik..
      Memang bagus kan magazine ni terutama yang baru baru "berhijrah" macam akak boleh le belajar lilit lilit shawl ni hehe

      Delete
  3. Replies
    1. welcome adik gojesssss... Nantikan entry mengenai Rina tak lama lagi ye tungguuuuuuuuuuu

      Delete
  4. wow.. malam tadi saya ada nampak magazine ni, memang ada rasa nak beli api tak sempat nak belek, petang sat gi pasti saya beli.

    Tahniah Adza, u memang gojess :)

    ReplyDelete
  5. good luck akak....ayu je akak dlm majalah tu....seayu diana amir...

    ReplyDelete
  6. untuk orang yang suka berfesyen memang ok majalah ni..

    ReplyDelete
  7. Thanks kak adza...Pujian yang melambung lambung...thanks kak. Suzi Hijabista

    ReplyDelete
  8. memang menarik majalah ini..cayalah

    ReplyDelete