Sunday, April 1, 2012

Usop Wilcha Turunkan Berat Badan Demi Doktor K



Usop Wilcha sedang sibuk dalam penggambaran filem komedi berjudul DR K KAHWIN 5. Di dalam filem ini juga Usop Wilcha juga telah menurunkan berat badannya bagi menjayakan filem ini. Memang satu yang harus dipuji sikap propesional Usop ini. Teringat Mak dara akan pelakon pelakon di Hollywood dimana ada pelakon yang terpaksa menaikkan berat badan dan ada yang harus menurunkan berat badan bagi menjayakan watak yang dibawakan mereka.

Bila ditanya adakah beliau pernah bercadang untuk mengikut seperti karektornya yang mempunyai ramai isteri dengan tersenyum beliau menjawap "Kalau nak rasa penampor di pipi kanan dan kiri oleh isteri pergi lah cari isteri kedua"  . Memang kelakar kan Abang Usop ni.

Walaubagaimana pun semoga berjaya dan semoga meletop letop filem DOKTOR K KAHWIN 5 ni bila ditayangkan di panggung nanti ya...


4 comments:

  1. ucop memang berbakat... tak sabar menunggu filem doktor K ni... tp kenapa doktor 'k'? tak sama mcm datuk 'k' ke.. hehehe

    http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/kuala-lumpur-mersing-sebuah-catatan.html

    ReplyDelete
  2. hehehe tu lah.. tapi very the komersialkan nama tu hehe

    ReplyDelete
  3. wah, bagus nyerr dia. semangat gitu nak turunkan berat badan :D

    ReplyDelete
  4. assalamualaikummakdara...wah mesti bestkan cite nyer...:)

    ReplyDelete