Sunday, July 1, 2012

Gambar Eksklusif majlis Perkahwinan Wartawan Melodi Saiful Azmi Jamsari & Dalina

Siapa yang tidak kenal dengan semua wartawan dari rancangan Melodi yang terkenal dengan cerita cerita panas artis dan sesi TERJAH menerjahnya kan.. Dan antara wartawan yang berada dalam skuad melodi itu pastinyalah Saiful Azmi Jamsani yang terkenal juga dengan soalan panassnya dan juga sesi terjahan beliau ketika menemuramah para artis tempatan.. Namun malam ini nampak gayanya pastinya Saiful Azmi pula yang bakal di terjah oleh skuad melodi kerana malam ini merupakan malam Saiful Azmi melangsungkan majlis perkahwinannya dengan gadis pilihannya iaitu Rose Dalina Hermiza..

 Saiful Azmi Jamsari & Dalina sedang bersanding

 Skuad Melodi (Saiful Azmi Jamsari paling kanan)

Nak dijadikan cerita pulak pengantin perempuan iaitu Rose Dalina Hermiza merupakan sepupu kepada adik ipar Mak Dara makanya pada tika dan saat ini adik mak dara serta adik ipar serta anak anak mereka sedang menghadiri majlis perkahwinan ini.. 

Adik Mak Dara, Adza Emie dua dari kiri di majlis perkahwinan itu

Majlis persandingan Saiful Azmi Jamsari & Dalina sedang berlangsung pada malam ini di SUNWAY PUTRA HOTEL dan khabarnya ramai artis artis turut dijemput ke majlis perkahwinan Saiful Azmi dan dalina ini.. Ok moh mak sharekan gambar gambar yang eksklusif sekitar persandingan Saiful Azmin dan Dalina..

dewan yang masih kosong sebelum kedatangan tetamu
cantik bebenor le hai pelaminnya tu kannn

Pengantin baru menaiki pelamin

 Saiful Azmi Jamsari & Dalina sedang bersanding

 menu makanan

 ciuman untuk sang isteri ;)



AR Badul dan Nabil menjadi pengacara bagi majlis itu

 Amy Search pun ada

 Isma AF sedang mendendangkan lagu

Adira sedang ditemubual sebelum memulakan persembahan

 Saiful Azmi bersama isteri

Di akhir akhior majlis itu semua tetamu dikejutkan apabila Saiful Azmi menghadiahkan sebuah lagu khas buat Dalina yang diberikan tajuk CINTAKU DALINA yang ditulis sendiri olehnya.. waduhhhh sweet sangatkan pasangan ini...


Adik Ipar Mak Dara Zainal tapi keluarganya di Sabah panggilnya Donny
bersama anak buah mak dara si Qhamilia ;)

Akhir sekali sebelum berakhirnya majlis perkahwinan itu sempatlah adik mak dara bersama sominya yang merupakan sepupu kepada Dalina bergambar bersama pengantin dan keluarga mereka..

dari kiri adik ipar mak dara bersama adik mak Adza Emie
bersama keluarga dan pengantin ;)

Mak Dara ingin ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Saiful Azmi Jamsari & Dalina dan semoga kekal ke anak cucu amin... Dan kepada adik Mak Dara Adza Emie tankiuuu for all this exclusive picture babe. dah boleh jadi paparazi nih hehehe


37 comments:

  1. tahniah juga dari Ety :D

    cantiknya tema warna purple. mak Ety baru sebut semalam, tema purple putih, cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup temanya purple.. jenuh jugak adik mak serta sominya mencari baju untuk ikut tema ni semalam hehehe

      Delete
  2. selamat pengatin baru Saiful Azmi..

    ReplyDelete
  3. suka tengok dressed pengantin..
    lawa sangat sangat.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kena benor kan dress tu dgn pengantin ;)

      Delete
  4. selamat pengantin baru..purple..hoho..suke!~

    ReplyDelete
  5. Sama cantik sama padan.. Selamat pengantin br...

    ReplyDelete
  6. Beruntong lh si saiful ni dpt linlin .. one of the rich family at sabah . Family yg sgt rendah diri , baik & kwn x plh bulu .. adk bdk die sume gojes2 .

    ReplyDelete
  7. kalo dpt yg pic dekat best...nak tgk wife dia..nampak cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu lah adik mak dara duduk di meja yang tengah kalau kat depan boleh snap yg closeup kann ;)

      Delete
  8. wah ... sayang betul dia ngan rambot dia tu yer

    ReplyDelete
  9. cantiknya.. selamat pengantin baru pada saiful dan dalina

    ReplyDelete
  10. tahniahlah kepada pasangan pengantin...untunglah mak dara dapat berita eksklusif ni...he he he

    ReplyDelete
  11. wah..tahniah wat pengantin....sme cntik sme padan :)

    ReplyDelete
  12. aah cantik gilos plamin tu! =)

    ReplyDelete
  13. selamat pengantin baru buat mereka. semoga berbahagia hingga ke syurga firdausi. amin. (pelamin tu sgt cantik. it's simple but nice!)

    ReplyDelete
  14. wow.. cantiknya pelamin dia.. hehehe baju pun cantik.. kaler pun nice! tahniah kpd pengantin

    ReplyDelete
  15. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum mak dara...selamat pengantin baru buat pasangan pengantin...:)

    ReplyDelete