Friday, July 20, 2012

Selamat Datang Ramadhan


Selamat tinggal Syaaban dan selamat datang Ramadhan.. Syukur alhamdullilah dapat mengerjakan terawih bersama anak anak sebentar tadi.. Moga dipanjangkan umur agar dapat mengerjakan hingga ke akhir ramadhan nanti mudah mudahan amin...

Published with Blogger-droid v2.0.6

9 comments:

  1. alhamdulillah.. baby pun baru je balik dr surau kjp td.. selesai jugak terawih pertama.. selamat berpuasa mak dara ;)

    ReplyDelete
  2. alahai comelnya ketiga-tiga beradik ni... mana pula si abang? hehehe

    selamat berpuasa ya mak dara...

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan..selamat berpuasa ^^

    ReplyDelete
  4. Allhamdulillah... dpt lg sambut ramadhan kali ni... sangat bermakna rasanya ramdhan kali ni, dpt membaiki diri ke lebih baik... salam ramdhan tuk mak dara sekeluarga... :-)

    ReplyDelete
  5. Alhamdullah..selamat menyambut bulan ramadhan Almubark..
    semoga dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  6. salam ramadan ida...
    seronok tengok anak2 kecik2 dah dilatih terawih...
    tadi kami terawih kat masjid wilayah...
    sebak sangat masa sampai tangga masjid meriah macam pagi raya...
    allhamdulillah....

    ReplyDelete
  7. Salam Ramadhan Irda, akak tak pergi trawih mlm tadi, tak sihat bdn. Baguslah anak2 di biasakan pergi trawih, anak bujang akak pun pergi dgn pakcik dia.

    ReplyDelete
  8. Selamat Berpuasa buat Mak Dara & Family..

    ReplyDelete
  9. Aamiin...selamat berpuasa MD

    ReplyDelete