Tuesday, July 10, 2012

Shooting PERJALANAN HIJRAHKU Bermula Hari Ini

Assalammualaikum duhai teman.. Hari ni maka bermulah shooting sebuah program masakan yang telah mak dara dan adik mak Adza Emie tuliskan skripnya yang bertajuk PERJALANAN HIJRAHKU . Lokasi penggambaran adalah di Ampang..


Mak dan adik mak akan bersama sama Serina Redzuan sebagai host dan juga penerbit bersama sama dengan semua krew akan berada di lokasi sepanjang hari ini. Doakan semoga perjalanan shooting ini berjalan dengan lancar ye.. Jumpa anda malam nantiiiiii.....


20 comments:

  1. semoga semuanya berjalan lancar yea mak dara

    ReplyDelete
  2. semoga berjalan lancar.. :) gd luck MD :)

    ReplyDelete
  3. hopefully berjalan lancar ;) go mak dara go !! hehe

    ReplyDelete
  4. wahhh tahniah akak! smga berjaya....

    ReplyDelete
  5. gud luck.. semoga semuanya berjalan dgn lancar

    ReplyDelete
  6. hope semua berjalan dgn lancar ^^

    ReplyDelete
  7. all the best mak dara! x sabar nak tengok nanti :)

    ReplyDelete
  8. Tajuk pun sounds interesting. Kakak dah teruja nak tunggu masa ditayangkan.

    ReplyDelete
  9. gd luck n moga semuanya dipermudahkan !.. update waktu siarannyer nnti yek! support u

    ReplyDelete
  10. semoga semuanya berjalan lancar...kalau nak shooting kat Kelantan ke contact lah saya ye...boleh menginap di homestay saya pula..

    ReplyDelete
  11. All the best Mak Dara... Good luck.. :)

    ReplyDelete
  12. do the best...hihi
    gud luck ye mak...^^


    ***mak takde ke lakonan utk pembantu...kasi senduk ke?...hihi

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum mak dara....gud luck yer...:)

    ReplyDelete
  14. semoga dipermudahkan segalanya yer mak ;)

    ReplyDelete