Friday, July 20, 2012

Terlepas Tengok Pengumuman Tarikh Puasa Tahun Ni

Saat saat terujaaa terlebih yang selalu mak nantikan bersama sama anak anak setiap tahun adalah bila tiba saat saat pengumuman tarikh puasa dan tarikh hari raya.. Tapi sayangnya malam tadi mak dara on the way pulang dari lokasi penggambaran iklan bersama somi mak maka tahun ni terlepas le saat saat tu.. Namun nasib baik le anak teruna mak sempat rakamkan saat saat pengishtiharan itu melalui kamera handphone nya hehe memang dia tahu sangat peel mak dia ni agaknya hehe..

Penyimpan mohor besar raja-raja telah umumkan bahawa 1 Ramadhan 1433H 
jatuh pada hari Sabtu 21 Julai 2012.

Jadilah walau hanya dapat tengok gambar ni aje pun.. Dari tak tengok langsung kannn hehehe... Memang klasik betul perasaan tatkala melihat saat pengishtiharan puasa dan raya ni kan.. Walaupun dah kertu kertu ni teringat kembali masa zaman budak budak dulu dok tertongok kat depan TV semata mata nak tahu tarikh puasa dan tarikh raya kan hehehe.. 

Degan ini Mak Dara ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua teman teman sekalian ye

'Ya Allah, Ampunkan dosa kami, terimalah ibadah puasa kami'. Amin :)

36 comments:

  1. leh cri video pengumuman kat utube.. ada..;P

    ReplyDelete
  2. amin...salam ramadhan dan selamat berpuasa mak dara :) hehe tu la terus teringat saat2 itu bersama adik-adik tercintaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang automatik akan teringat zaman kanak2 dulu kan

      Delete
  3. selamat berpuasa mak dara ^_^ sama dgn saya, t'lepas tgk pengumuman ni, xtau pulak dibuat semalam.

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa mak dara. mujur mlm tadi sempat gak tgk =)

    ReplyDelete
  5. selamat berpuasa Mak Dara...
    tak sabar nak tengok iklan raya tu.....huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa AA... sama lah mak pon tak sabar nak tengok hehe

      Delete
  6. saya pun terlepas nak tengok pengumuman di tv...selamat berpuasa ye mak dara

    ReplyDelete
  7. Saya pun terlepas juga. mujur mase pukul 11.30 camtu, diorg ulang siar semula pengumuman ni. hihihi. saya siap ckp ngan hubby lg, teringat time kecik dok tercongok dpn tv sbb x sabar nk tunggu pengumuman raya! hahahaha..kenangan sungguh!

    Selamat berpuasa buat Mak Dara dan family juga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang perasaan tu akan teringat masa kecik2 dulu kann

      Delete
  8. alhamdulillah,masih bernafas..selamat menjalani ibadah puasa mak dara.

    ReplyDelete
  9. miss z pun terlepas huhuhu..
    Dulu dengar pengumuman melompat suka huhuhu... setahun 2 kali je dpt dgr pngumuman :)

    http://misszberceloteh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. salam ramadan buat MD....saya pun zaman kecik2 suka bebenor tgk pengumuman puasa...sampai la skrg...tapi smlm saya terlepas laaa...:(

    ReplyDelete
  11. Salam kenal mak Dara....Saya pun terlepas jugak, kesian kat anak2 la, diorg yg beria-ria nak tengok....hehehe.Selamat menyambut Ramadhan...

    ReplyDelete
  12. Salam MakDara...

    smlm smpat gak tgk pengumuman. nasib baik .. MAKLADY nk ucapkan SALAM RAMADHAN utk MakDara & Family.

    Moga kita sama2 mendapat rahmat atas bulan yg mulia ni. Slamat bepuasa semua... ;))
    http://blogdearlady.blogspot.com/2012/07/selamat-sambut-ramadhan-2012.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa kak girl... jommmmmm kita bukak posa sama samaa jommmmmm

      Delete
  13. sy pun xtgk smlm....slmt berpuasa..

    **rndu penyimpn mohor yg sblom nih wt pngumuman sbb mmg feel dier laen sgt..teruja jer..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah yg dulu tu lagi feel dgn sora dia tu kannn hehehe

      Delete
  14. sy pun suka part dengar ishtihar poser..berdebar2 nak tunggu dia cakap tarikh tu padahal dah tau dah sebenarnya bila, kan... satu lagi saya suka tengok dia duduk atas kerusi tu macam kerusi pengantin zaman dolu-dolu....hikhi.... selamat berpuasa kakak ku....

    ReplyDelete
  15. selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak mak dara dan keluarga..semoga kita semua beroleh keberkatan dan kesihatan sempurna serta pahala di bulan yang mulia ini..

    ReplyDelete
  16. selamat berpuasa MD.. sy pon terlepas tgk mlm tadi... sedih plak rasa.. hehehehe

    ReplyDelete
  17. aminnn!!!selamat berpuasa yek mak dara....heheheh...

    ReplyDelete
  18. Pengumuman Untuk tahun 2014 ini masih menunggu ya

    ReplyDelete