Sunday, August 12, 2012

Gigi.. Gigi.. Gigi... Ohhhhh...

Pagi ni mak dara nyanyi lagu parody milik Justin Bieber.. Dari lirik Baby.. Baby.. Baby.. Oh.. Mak tukar kan kepada Gigi.. Gigi.. Gigi... Ohhhhh... Oh Mak Gayah berdenyutnye gigi mak dara dari semalam.. Memang sakitttttt bebenor gigi mak dara ni tuhan aje yang tahu berdenyut sampai boleh rasa di kepala...


Ubat sakit gigi dah berbiji biji mak makan boleh le tahan sakitnya sekejap.. Rasanya ubat yang mak makan sahur tadi sekarang dah habis dah effeknya maka sakit gigi tu datang lah kembaliiii...

Dah banyak biji mak makan ubat ni

Sebenarnya mak dijadualkan untuk buat "ROOT CANNAL" . Temujanji dengan Doktor gigi dah lepas beberapa hari lepas namun mak tak dapat nak pegi dek sibuk dengan persiapan raya anak anak dan ditambah pulak dengar macam macam cerita dari teman mak yang kata menjalani root cannal ni sakitnya ya ampunnnnnnnnn sepuloh kali lagi sakit dari cabut gigi membuatkan mak mencari alasan untuk mengelat dari buat sesi tu.. Tapi dari dok tanggung sakit gigi ni, rasanya nanti mak kena juga jalani root cannal tu.. Ikut hati nak je cabut gigi tu tapi gigi tu gigi depan sekali le pulak karang rongak jadi macam nenek nak kena pakai gigi pelesu le pulak hahahaha. Adoooii dugaannn.. Moh layan lagu bllues gang ni sambil mak melayan denyutan sakit gigi ni huhuhu..


22 comments:

  1. Senang je klu Mak Dara xmau kasi dia sakit lagi..cabut je.hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut hati mmg nak cabut tp gigi tu gigi depan sekali le pulak huhu

      Delete
  2. sabar ye mak dara, tp sakit gigi kalau dah sakit memang tak tertanggung lagi rasanye

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul mmg dah macam nak jerit je rasanya ni huhuhu

      Delete
  3. sakit gigi nih memang menyakitkan ,,root cannal tuh camne taktau..hehe.. neway cantek blog mak dara..dah lame x singgah..header pon meletops..hehehe..mak dara??? nak duitt raye..hehehhe...peace!

    ReplyDelete
    Replies
    1. root canal tu ada kena mengena dgn saraf gigi dalam mulut tu lebi kurang mcm tu lah.. tu lah naper lama tak melawat mak.. sunyi tau hehehe.. duit raya bolehhh kena dtg le beraya ke rumah mak hehe

      Delete
  4. kesian mak dara. sakit gigi. dugaan.. sabar yer..
    kalau sakit gigi, memang sakit.
    miz pernah sakit gigi..nak tido pun tak lena..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangankan nak tidur nak buat apa semua jadi tak kena kannn huhuhu

      Delete
  5. sian mak dara sakit gigi.takpe ujian Allah tu :P

    ReplyDelete
  6. salam mak dara
    kalau x keberatan
    boleh tak momoy tahu
    apa lashes yang mak dara pakai tu
    eyemazing 103 ker?

    ReplyDelete
  7. una pun penah sakit gigi time tu tengah test calculus.. sakkit punya pasal. sampai meleleh2 air mata jawab :')

    ReplyDelete
  8. kesiannya...huhuhu dah la kena time puasa. sabaryer mak dara..

    ReplyDelete
  9. laaa..sakit gigi lagi? meh sini ML nk kasi penawarnya ..pssstttt..Penawar ini sebenarnya rahsia yg tak leh dikongsi hehehe..nape? hmmm sbb ini adalah rahsia yg baru ML temui. InsyaALLAH .. akan diumumkan dlm bulan Sept. Hmmm penemuan baru katanya...;)

    tpi klu makDara nk gak tau rahsia. boleh hubungi MakLady. Nnti ML perturunkan "rahsia" utk hilangkan sakit gigi tu... :P

    ReplyDelete
  10. kihkihkih, kesiannya mak dara. seksa betul kalau sakit gigi :\

    ReplyDelete
  11. wah..mau berdenyut2 nie..kna makan ubat je la...huhu

    ReplyDelete
  12. hmm tak minat nak cerita pasal gigi...seram!

    ReplyDelete
  13. jgn takut mak dara...p sat ja...tapi sakit gigimemg x tahan kan...satu kerja nk wat pun x senang..

    ReplyDelete
  14. Sakit gigi ni sakit dia memang lain macam.. Tak boleh nak buat keje..

    take care Mak Dara..

    ReplyDelete
  15. guna serbuk kaki tiga< letak kat tempat sakit tuh...cnfirm ok

    ReplyDelete
  16. mau nak terajang orang je kan kalau kita sakit gg..seksa sangat huhuu

    ReplyDelete
  17. sakit gigi mmg seksa.. lebih sakit dari sakit kepala

    ReplyDelete