Thursday, August 9, 2012

Perjalanan HijrahKu Kini Di YOUTUBE

Syukur alhamdullilah akhirnya rancangan yang sering mak dara sebut sebut iaitu sebuah rancangan Masakan yang telah Mak Dara dan adik Mak Adza Emie hasilkan skripnya kini telah pun di muat naik ke dalam laman YOUTUBE.. Kepada semua teman Mak Dara yang tidak berkesempatan untuk menonton rancangan ni boleh lah tonton rancangan ini dek kerana ia ditayangkan pada waktu kerja kini dah boleh menonton rancangan itu bila bila masa saja kini.. Moh mak sharekan video dari youtube itu ye..


Haaa di atas adalah episod dimana Pelakon Louisa Chong menjadi tetamunya. Episod episod yang lain mungkin akan diuploadkan tak lama lagi.. Selamat menonton semuaaaaa...


15 comments:

  1. yeay!! dah bole tonton kt youtube. aritu saya sempat tgk episod psl penghijrahan Louisa Chong ni, kebetulan bercuti aritu. klau x, mmg xdpt tgk sbb waktu siarannya time kerja. huhu

    ReplyDelete
  2. youtube kt opis ke blog..balik rumah bru dpt tgk..hihih

    ReplyDelete
  3. yey!!da boleh tgk rancangan ni..TQ MD

    ReplyDelete
  4. Kat opis ni tak leh tengok...nanti Jun kena balik tengok TV kat rumah le.

    ReplyDelete
  5. woo rancgn memask kt youtube..menarik2..bg idea utk msk berbuka..kekeke =P

    ReplyDelete
  6. Best at least kakak dapat juga tonton akhirnya.:)

    ReplyDelete
  7. wah best Mak Dara ada rancangan Memasak sendiri dah Kat Youtube..hehehe..Congrats

    ReplyDelete
  8. blm pernah lg tgk perjalanan hijrahku ni.. aritu buka je dah abis.. rugi...

    ReplyDelete
  9. INSYALLAH..akan ema tgk nanti..

    ReplyDelete
  10. tq mak akhirnya blh gak tengok wp dh terlmbt...hihi

    ReplyDelete
  11. dah masuk u-tube .. lagi mudah nak tengok :)

    ReplyDelete
  12. wow... tentu suka teramat sangat kan....

    ReplyDelete