Tuesday, September 25, 2012

Cinta Ku Di Gunung Kinabalu


Wahh tajuk entry Mak dara kali ni dah macam boleh dijadikan tajuk drama dah kan.. Yup cinta hati mak dara iaitu somi mak Martias Ali kini sedang mendaki di Gunung Kinabalu..  Somi mak mendaki bersama seorang teman baik kami iaitu Abang Muhi.. Waduh waduh besttnya nengok gambar somi mak dan juga Abang Muhi yang telah pun mulakan pendakiannya tu pagi tadi.. Moh Mak Dara sharekan gambar yang mereka ambik tu ye..

Photo: Here I come 
somi mak dara baru tiba di kaki gunung kinabalu
Abang Muhi di depan tempat pendaftaran


keadaan pendakian untuk ke puncak Gunung Kinabalu
Fuhhhh cantekkkkkk sangatkan permandangan semasa nak mendaki ke puncak Gunung Kinabalu tu.. Yang bestnya atas gunung pun boleh upload pic ke fb lagi tu hebat hebat hehehe... Mak Dara baru saja menelifon somi mak tadi walaupun kadang kadang ada line kadang kadang tak boleh dapat tapi somi mak kata keadaan cuaca di sana baik. Terdengar suaranya yang tercungap cungap tu buatkan mak dara rasa sangat risau tapi dari suara tu juga mak dara dapat dengar bertapa bersemangatnya somi mak dan abang muhi yang mahu menakluki pendakian gunung kinabalu itu.. Insyaallah dengan izinNya akan tertunai impian mereka Insyaallah...

10 comments:

  1. owh..tgok tajuk mcm mak dara yg nak g memanjat..hehehe
    cantiknya permandangan kabus di sekitar pokok2 tu..erm..adakan saya jugak akan sampai ke sini nanti??

    semoga semua yg pergi tu selamat pergi dan selamat kembali..Aminnn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikutkan hati mmg nak ikut panjat sama tapiii lutut mak dara ni injured jd memang tak boleh pegi huh

      Delete
  2. best nya ... bilalh dpt kesana ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita mak pun teringin sangat nak ke sana hehehe

      Delete
  3. bestnya nk pergi juga..mak dara!! jom kita pergi sana jom..hihih

    ReplyDelete
  4. bestttt kan kalau ramai ramai blogger boleh pegi sama sama.. rasanya nnt lebih byk aktiviti snap2 pic dari aktiviti panjat gunung kekekeke

    ReplyDelete
  5. Wahhhh bestnya...teringat pulak cerita dejavu di kinabalu :) bab2 mendaki ni yang tak sanggup! waaa penatnya..........:D

    ReplyDelete
  6. bestnyer tempat die..rs cam sejukknyerr

    ReplyDelete