Sunday, September 16, 2012

Selamat Hari Jadi Sayang Sayangku Dan Selamat Hari Malaysia

As salammualaikum kepada semua .. Haa hari ni dan tarikh ini 16hb September merupakan tarikh keramat tarikh penting juga pada semua rakyat Malaysia iaitu tarikh HARI MALAYSIA.. Namun tarikh ini amat bermakna dalam keluarga Mak Dara sendiri bukan kerana Hari Malaysia tetapi kerana ia juga merupakan tarikh hali lahir dua orang anak Mak Dara iaitu Adza Danial Haiqal(13thn) dan Adza Danina Kirana(10thn).. Yaaa Mak telah lahirkan kedua dua anak mak tu pada tarikh yang sama cuma tahun je lain lain hehe.. Kata kawan, mak ni terror haha tapi bagi mak ini semua satu kebetulan dan kebetulan yang amatttt le best sekali.. Mau tak best dah le abang dan adik sama tarikh lahir.. sama pulak dengan Hari Malaysia dah tu tiap kali harijadi diorang adalah cuti umum.. Gilaa tak bestt.. kompom best kan hehehe... 




Adza Danial Haiqal

Adza Danina Kirana


Disini Mama nak ucapkan selamat harijadi kepada Carl & Nina.. May all ur birthday wish comes true.. Lob\ve both of you more than anything.. Jadilah anak yang soleh dan solehah dan semoga berjaya di dunia dan akhirat insyaallah... amin.....


7 comments:

  1. Selamat hari lahir buat Adza Danial Haiqal dan
    Adza Danina Kirana..
    Hari ni hari lahir saya juga..

    ReplyDelete
  2. Salam buat Mak Dara

    I baru je terjumpa blog Mak Dara ni. Frankly speaking I find it interesting. Lepas ni memang nak baca selalu. Oh yes, feel free to visit mine, too.
    http://ella-episodes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hapy birthday to both of them ye, luv from untie KA yek

    ReplyDelete
  4. Happy birthday for both of them :) May God bless!!

    ReplyDelete
  5. happy birtday to both of them, semoga jd ank yg soleh & solehah, amin

    ReplyDelete
  6. happy B'day untuk anak2 mak dara..wah seronoknyer dapat tarikh lahir yg sama...

    ReplyDelete
  7. happy birthday to my niece & nephew. Nina & Haiqal
    Love from MamiGirl.. ;) Belajar pandai2 nnti besar leh jaga mama & papa tau ..

    To my darling sis (Ida) : Tahniah menjadi mama kpd mrk:) seronok tgk ida dan anak2. harap berkekalan kebahgiaan keluarga ida & martias. KakGirl sentiasa mendoakan yang terbaik ... untuk ida & keluarga.

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK