Wednesday, October 3, 2012

MEMANG TAK TERKATA....


Entry ala ala Wordless Wednesday.. tapi version meroyan haha 


35 comments:

  1. Cuba teka apa yang somi mak dara katakan pada mak dara ? hehe

    ReplyDelete
  2. erm..mst somi mak dara kate "ape pegang2 nih"...hahahaha

    ReplyDelete
  3. okeh mak dara kau memang manja kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala aje kalau selalu kompom somi mak rimas hahahaha

      Delete
  4. rasanya somi mak dara kata..I malulah..nanti I pulak yg lebih glamer dari u!

    ReplyDelete
  5. haha. da macam contest reka dialog utntuk mak dara daa.ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnn bagusss jugak idea tu.. blh nnt mak dara buat contest macm tu hehe

      Delete
  6. Rasanya suami Mak Dara cakap:-
    "Jangan la ambil gambar lagi...Mesti nak letak dalam blog nie kan"
    Hehehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya BETUL!!!!!!!! hehehehehe dia tahu bini dia ni kalau dok snap snap kompom akan masukkan dalam blog punya hehehehe

      Delete
  7. Suami Mak Dara kata "hahaha, janganlah ambil gambar segan ni"
    hehe..sweetnya.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe mmg dia pemalu pun tu yang nak cuba lari tu hehehe

      Delete
  8. perghh..sekali-sekala mak dara posse..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnnnnn sekali sekala pose sampai somi pun nak larikan diri hahahahahaha

      Delete
  9. somi mak kata' yang bawak bersabor yang.. awal lagi nih'.. hahaha

    ReplyDelete
  10. somi mak dara kata "yang! leh kawen satu g tak?haha..guwau jer yang"

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe kalau dia keluarkan dialog tu gambar ni dah bertukar cara posing dia.. kemungkinan kedua dua tangan mak berada kat leher dia time tu hahahahahahahahaha gurau je ;)

      Delete
  11. emm..mesti dia kata.."ehh..macam sama besar dengan saya jer...hehehe..."gurau2 jer..

    ReplyDelete
  12. hahah dia tak kata apa2 cuma ketawa je hahahahha..

    ReplyDelete
  13. somi kata "cepat amik gambar kita tengah meroyan ni" hahaha
    agaknye la

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe kalau somi mak ikut mak meroyan sama mau pecah satu rumah kami tu agaknya kan hehehehehe

      Delete