Friday, November 16, 2012

Bertemu Rakan Blogger Memang Sempoi!

Mak Dara baru saja pulang ke rumah dari bertemu dua rakan blogger Mak Dara iaitu Sofea & Watie.. Kami bertemu di Jaya Jusco Aeon AU2..

Dari kiri Sofea, Mak Dara dan Watie

Haaa itulah wajah teman blogger baru Mak Dara iaitu Sofea dan Watie..(sila abaikan muka Mak yang sememeh dan tak bersiap itu ye hahaha ala ala santai le kononnya hahaha) Kelakar jugak bila Mak Dara menunggu ketibaan Sofea dan Watie yang dah call dan katakan mereka dah sampai di hadapan Starbuck Jaya Jusco itu namun puas le Mak Dara cari tapi tak berjumpa.. Rupa rupanya Mak Dara dah salah tempat daa.. Mereka nak jumpa Mak Dara di Jaya Jusco AU bukannya di Jaya Jusco Alpha Angle Wangsa Maju tu hehe.. Sorry le bila malam menjelma meroyan Mak Dara pon tiba kira nak terjahhh je mana mana tempat yang rasa dekat dengan rumah Mak hahaha.. Dan syukur alhamdullilah akhirnya kami berjumpa juaaa...

Memang cunnn kannn mereka berdua.. Tetiba terasa diri Mak Dara gergasi pulak bila diapit oleh dua wanita yang sungguh gojesss dan kecil molek itu...Macam tak percaya aje bila Watie beritahu yang dia mempunyai 3 orang anak.. What tiga orang? Ingatkan masih bujang dan belom berkahwin lagi... Apa rahsianya kekal lansing macam tu? Haaaaa lepas habis soal jawab Watie dan Sofea masing masing berkongsi rahsia bagaimana  mereka kekal langsing pada Mak Dara... Nak tahu rahsia mereka kekal langsingggg? Haaa itu kena tunggu dalam next entry Mak Dara.. Ala ala macam menonton drama bersiri pulak kan Mak Dara malam ni.. Takpelah baru ada suspengnya kannn... Almaklumlah kalau dah penulis skrip tu memang susah nak buang habbit kasi orang suspen je keje mak hehe..

Apa apa pun terima kasih kepada Sofea dan Wati kerana sudi untuk melayan celoteh Mak Dara yang nonstop tu dan semoga tak serik bertemu dengan Mak Dara lagi ye.. Dan semoga kerjasama kita berjaya Insyaallah.. "KERJASAMA" apa? Tunggguuuuuu hehehe

#hmm bilalah boleh bertemu dengan anda semua pulak ye.. Ada ke yang sudi bertemu dengan Mak Dara ni hehehe


34 comments:

  1. wah bestnya dapat jumpa2 dengan blogger.teringin nak jumpa dengan mak dara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg besttt sangat dapat jumpa nak nak pulak satu kepala hehehe.. Moh le jumpa Mak..

      Delete
  2. Wen sudi je Mak Dara. hehehe ... LOL...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. mmg sangat sangat slim.. jelesss akak dibuatnya hehehe

      Delete
  4. borak2 sakan la bila dah bertemu kan..

    ReplyDelete
  5. nak jumpa MD juga...nak kerjasama boleh???? he he he

    ReplyDelete
  6. bestnya dpt jumpa famous blogger cam MD ni. hehehehe. teringin juga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uishhhh mana ad famous ponnnn meroyan ada lah hehehe

      Delete
  7. dapat jumpa mak dara memang untung.. Blogger otai kan.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. uishhhh mak ni bukan lah blogger otai.. cuma otai dah tua tu adalah hehehe

      Delete
  8. Dapat jumpa MD? Alaaaa, jelesnya…heheh..mudahan ada juga kesempatan untuk kita semua berjumpa..hehee

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. diorang aje yg vouge.. mak taoge aka taugeh hehehehe

      Delete
  10. cun diorang nih.. Mak dara lagi cun.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkkk kombang semangkok mak dibuatnya tenkiuuuuuu

      Delete
  11. Bestnya....bila agkya dpt bersua muka kan.. uhuhu

    ReplyDelete
  12. cun melcun belaka...

    MD buat gatheringlah..pasti dapat kumpul blogger-blogger nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uishhhh ada ka yg sudi nak join gathering kalau mak anjurkan.. mak ni dah le meroyan dahtu nobody pulak.. segannn aiiii hehehe

      Delete
  13. mak dara paling sempoi... seronokkan jumpa rkn2 dr alam maya ne

    ReplyDelete
    Replies
    1. auwwww tenkiuuuu dik.. aah mmg seronokk sangat.. cuma mak takut jugak bila teman alam maya berjumpa mak di alam sebenar pengsan nengok kegebuannnnn mak dara ni hehehehe

      Delete
  14. gojes nya mereka .... dan mak dara.. hehehhh persoalannya mak dara sudi ke jumpa sye ... kikiki

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum mak dara...seronokkn kalau dpt bertemu dgn teman dr dunia maya ni kan...;)

    ReplyDelete
  16. ada rezeki nanti bole jumpa mak dara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.. mudah mudahan kita dapat bertemu secepat mungkin ;)

      Delete