Thursday, December 27, 2012

Iphone 5 Gadget Impian - Maafkan AKu

Assalam duhai teman terutamanya kepada semua yg menyertai Iphone5 Gadget Impian. Mak Dara ingin mohon maaf kerana lama tidak menjengah ke sini. Mak Dara kini sedang menjaga ibu Mak Dara yang sedang sakit sekarang di rumah kakak Mak Dara. Sekarang ibu Mak Dara amat lemah untuk berjalan dan kini terpaksa menggunakan pampers dewasa sejak beberapa hari ini.. Keadaannya bertambah ok sikit semalam dan Mak Dara balik ke rumah untuk ambil sedikit pakaian untuk ke rumah kakak Mak Dara semula tengah hari nanti. 

Mak Dara benar benat terkejutnya apabila melihat semua peserta contest Iphone5 Gadget Impian masih terus mengundi kerana Mak Dara sangka contest telah tamat beberapa hari lalu. Rupanya ia telah dianjangkan. Mak Dara mohon maaf kerana tak sedar akan hal ni dan Mak Dara mohon maaf krerana tak membalas semula semua vote vote anda. Mak Dara mohon supaya anda tidak vote lagi untuk Mak Dara kerana Mak khuatir tak dapat balas semua vote anda itu kerana tumpuan Mak Dara kini adalah untuk ibu Mak yang sakit. Harap anda faham situasi Mak.. Mak ucapkan jutaan terima kasih pada yang telah vote dan mohon jutaan maaf kerana tak dapat membalas vote anda selama beberapa hari ni.. Semoga berjaya kepada semua..

Kepada semua pembaca blog Mak Dara dimaklumkan bahawa kebanyakkan entry blog dipublish secara auto publish dan kerana itu tiada komen balas dari mak dara dan juga tiada kunjungan balas kembali ke blog anda . Kalau tak ada perkara sebegini dah kompom kompom mak akan terjah setiap anda yang sudi memberi komen di blog mak ni.. Anda oun tahu kan memang itu lah resam mak.. membalas kunjungan yang sudi berkunjung.. Insyaallah setelah ibu Mak sihat sedikit mak akan membalas kunjungan anda itu.. Terima kasih kerana tetap sudi bersama mak dara walaupun mak dah tak ubah macam biskut kejap ade kejap takde.. Anda semua memang terbaek dan selalu di hati Mak.. Doakan semoga ibu Mak Dara segera sembuh ya.. terima kasih.

17 comments:

  1. semoga mak mak dara cepat sembuh....aamiin

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mak dara, its okey. sheila doakan ibu mak dara sihat walafiat. mak dara pun jangan lupa jaga kesihatan ok?

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ye .. Fara tetap vote untuk mak dara ..

    ReplyDelete
  4. semoga mak MD cepat sembuh dan semoga MD cepat-cepat blk jumpe kami balik :)

    ReplyDelete
  5. semoga ur mak b'ansur sihat. amin..

    ReplyDelete
  6. MD, moga ibu MD cepat sembuh spt sedia kala

    ReplyDelete
  7. tak pe mak dara.. dulukan mana yang penting dulu..saya doakan agar ibu mak dara akan segera sembuh seperti biasa..amin...

    ReplyDelete
  8. semoga your mum cepat sembuh sis... In Shaa Allah...sis doakan ek.. take care taw...

    ReplyDelete
  9. semoga ibu MD cepat sembuh...insyaallah....

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mak dara...semoga berjaya yer...:)

    ReplyDelete
  11. M88 Various countries have entirely accepted bingo.
    They are typically the nations worldwide who have designed a big economic industry through gaming.

    Then supplemental countries who have not allowed it and possess had too many00 bounds
    close to it. This is when most of the people practical experience M88 Vietnam has
    fallen. They receive not used the opportunity within m88 online
    gambling fully whilst still being taking money options due to
    it out period. Many people may feel as if this is the m88 thing,
    nevertheless from an monetary view it can be a
    poor issue

    The particular arguments versus gambling online require the particular
    issue of integrated the squad. Currently simple that will placed money shared you don't need to wish to wrong unique getting on to
    m88 the computer and putting dollars
    around. They could easily waste their own and
    someone else's life pocketbook using the just click of your computer mouse button.

    With this specific reason it is necessary for virtually any country to possess regulations plus safe protections
    against minors getting on top of such m88 internet gambling internet websites.
    They just simply don't have in the life emotional baggage that
    are essential to face the best decisions using these models
    of items

    Women stress about in your head differently abled individuals joining
    this kind of on the internet m88 casinos. Occasionally they can not have the perception necessary
    to enjoy gambling and may even enter difficulties.
    This can be dangerous and measures need to be obtained each time a
    country acadamies m88 gambling online against in which

    ReplyDelete
  12. M88 Many countries have completely accepted stop.
    These are the exact nations all over the world that
    contain developed a big money industry through gambling.
    Then further countries that have not allowed it and still have had a lot of00 bounds close to the idea.

    This is where many individuals expertise M88 Vietnam has fell.

    They receive not used opportunity in m88 online gambling fully
    nonetheless have lost money chances out of it over moment.
    Some people may think that this can be a m88
    best part, although from an monetary view it is often
    a inadequate concern

    The particular arguments in opposition to gambling online require the particular
    matter of integrated the squad. As it is easy that will set
    money shared a person would like to wrong personal getting on m88 the
    computer and putting dollars around. They can easily spend their own in
    addition to another woman's life enough cash using the just click of your computer mouse button button.
    In this specific purpose it is very important for every country to own regulations and in addition safe pads against
    minors doing top of those m88 online gambling
    websites. They just don't have with the life feelings that are essential to face the ideal decisions
    with one of these kinds of factors

    Ladies stress about psychologically differently abled individuals joining these types of on the web m88 casinos.
    At times they can not have the knowledge necessary to have pleasure in gambling and may
    enter troubles. This really is dangerous as well as steps have to be considered
    each time a country acadamies m88 online gambling towards this

    ReplyDelete