Wednesday, December 26, 2012

Orang Kutuk? Senyum Dan Bersyukur



 
Daeng Nur Alam: buruk muke
Adza Irdawati Hj Adenan : terima kasih @daeng nur alam.. 
anugerah dari yang maha esa..

20 comments:

  1. alhamdulillah.....MD dpt pahala percuma....:)

    ReplyDelete
  2. eeeii..sesuke je nk ckp cmtuu..xpe MD...pd sy..MD tetap cun..eheheh..

    ReplyDelete
  3. hurmmmm...ade jugak org mcm nie kan MD..tp xpe..senyum je org nak kate kite ape..suke cara MD bg jawapan..;)

    ReplyDelete
  4. sape tue...Mak Dara punya cun mcm ni...

    ReplyDelete
  5. UISHHH... sesuka hati kutuk ciptaan Allah S.W.T..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Mak Dara, betul tu. kalau ada orang yang cakap camtu kita kena bersyukur. sebab Allah ciptakan kita dengan kesempurnaan dan sebaiknya. Allahuakhar!

    ReplyDelete
  7. kutuk ciptaan Allah..sabar jelah org perangai cmni..

    ReplyDelete
  8. mmg betul MD. anugerah ALLAH pd hambaNya. syukur alhamdulillah, sempurna fizikal...

    ReplyDelete
  9. Muka buruk atau cantik itu tak ambil kira, janji hati..Allah bukan kira muka pun. Kalau kita kutuk muka, bukankah kita telah mengutuk Pencipta bentuk mahupun rupa.

    Maksudnya : Sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dalam bentuk yang sebaik-baiknya. (Surah At-Tin : Ayat 4)

    "...Dialah Allah, Yang Menciptakan sekalian makhluk; Yang Mengadakan (dari tiada kepada ada); Yang Membentuk rupa (makhluk-makhluk-Nya menurut Yang dikehendaki-Nya);..." (Surah Al-Hasyr : Ayat 22-24)

    Tak apa mak dara. mak dara tetap cantik di hati saya. ^__^

    ReplyDelete
  10. senyummm....

    dia mengutuk ciptaan Tuhan.. nauzubillah....

    ReplyDelete
  11. manusia akhir zmn..hermm ramai btol sy tgk suka suki je ngutuk ciptaan Allah..rmh dorg xde cermin agaknya? hehh~ -.-

    ReplyDelete
  12. Kalau dia mengata sama la dia mengutuk kejadian Allah.. Xpe makdara.. Kita manusia ni sebaik2 kejadian pun. Jgn risau :)

    ReplyDelete
  13. lancangnye mulut kutuk ciptaan Tuhan ;'(

    ReplyDelete
  14. sungguh kurang sopan..rasanya cermin rumah dia pecah kot..

    tak baik hina orang..sabor je lak mak dara.

    tp saya ttp kata mak dara mcm anak dara tau...

    ReplyDelete
  15. sis ... biaq pi la depa nak kata lagu mana pown...janji kita tau kita lagu mana... yang penting hati mesti bersih kannnn? kannn? kannn?

    ReplyDelete
  16. anugerah allah semua tu..manusia yang slalu salah menilai..pedulikan dia.ckp kat dia talk to the hand..tak pun bgi pelempang sebijik..

    ReplyDelete