Sunday, January 15, 2012

Dari Hati Wardina Safiyyah

Wahhhh Mak Dara baru tahu mengenai blog Wardina Safiyyah... Baru je tahu kejap tadi.. lambat betul mak ni kan hehehe.. Wardina seorang selebriti terkenal Malaysia yang mempunyai pengaruh serta peminat dari pebagai lapisan masyarakat khususnya remaja, wanita dan kanak-kanak. Wardina mahu berkongsi bersama rakan-rakannya lebih dari apa yang mereka lihat di kaca TV. Luahan hati melalui tulisan mengenai pelbagai isu juga aktiviti serta vlog dan gambar terkini dikongsi bersama. Kisah hidup suka dan duka, tangis dan tawa dilalui oleh semua manusia. Kekuatan harus dicari dari dalam diri untuk memperbaiki diri.




Bermacam macam topik terdapat dalam blog Wardina termasuk juga Vlog olehnya.. Memang bestttt sangat blog beliau.. Jadi jom le terjah ke sanaaaaaaa http://www.wardinasafiyyah.com/


Mak Dara Rempit

Adoiii siapalah punya keje pegi search pasal Mak Dara rempit tu di blog mak ni.. Beginilah ghopenye kalau MAK DARA MEREMPIT...

pic oleh nenek google


Hahaha adoiiiii Mak tak merempit wahai dik non.. Kalau mak kaki rempit kompom dah merah merah telinga mak kena piat piat dengan somi mak...Nak bawak motor pun tak tahu inikan nak merempit hahahaha...