Sunday, March 4, 2012

TUAH TERTIPU di RTM 1 sekarang!!

Waduh waduh... Drama hasil skrip Mak Dara iaitu drama bertajuk TUAH TERTIPU sedang keudara di RTM 1  sekarang.. Sayangnya Mak Dara langsung tak tahu mengenainya ye lah sebab anak anak ni asyik dok layan cartoon aje.. Nasib baik belom habis lagi..



Bagi yang sudi nak menonton drama hasil tangan Mak boleh le layannn ye.. Tengah keudara sekarang ni hehe

Hari Bermalas Malasan..

Hari minggu datang lagi.... Selalunya hari hari cuti begini kita penuhi dengan aktiviti kekeluargaan.. Hari dimana pasangan bercinta membawa bakal bakal mereka bertemu.. Hari dimana ibu bapa membawa anak anak jalan.. Namun pada hari ini bagi mak dan keluarga mak ialah hari bermalas masalan kami.. Maknanya hari takde aktiviti yang spesifik.. Dek kerana semalam kami telah ke 4 kenduri kahwin maka kami sekeluarga dah overloaded dengan nasi minyak.. Sampaikan pagi ni pun masih demam nasi minyak hahaha... Jadi hari ni rancang duduk rumah saja dengan anak anak... Nak buat macam dibawah tu...

























Haaaaa sesuai tak gambar ni dengan Mak Dara.. Badan dia pon dah lebih kurang macam badan mak ni haha.. Sooo apa plan anda untuk hari ini.. Selamat berhujung minggu ya....