Saturday, July 21, 2012

Macam Tahu Tahu Saja Ustaz Azhar Idrus Ni... Terbaekk lah

Dari tengah malam tadi sampai le ke tika dan saat ini mak dara mengalami sakit gigi ya amat.. Masyaallah dugaan dan cobaan di hari pertama berpuasa bagi mak.. Semalam dah bantai makan ubat sakit gigi.. Sebelum habis waktu sahur sempat makan makan jugak lagi 2 biji ubat tu.. Tapi sekarang dah masuk tengah hari sakit dia mai balik dah.. Berdenyut denyut sampai ke kepala dah ni .. Dah tu saja sajalah mak sharekan di twitter mak dara..


Somi mak dah ajak mak pegi klinik gigi dah.. Yang Mak Dara pulak sayanggggg nak ke sana ye lah tak best pulak rasanya kalau terpaksa bukak puasa sebab nak kena cabut gigi.. Tiba tiba Mak terbaca twit dari Ustaz Azhar Idrus... Nak tahu apa dia kata?


Macam Tahu Tahu Saja Ustaz Azhar Idrus Ni dengan situasi mak sekarang yang tengah sakit gigi tak hengattt ni kan... Terbaekk lah ustaz.. Baiklah mak nak bersiap siap ke klinik gigi dulu lah.. Moga moga mak tak tertelan darah, tak tertelan gigi ataupun tertelan playar cabut gigi tu ...hehe

Alang alang dah baca entry mak ni.. jom kita bertweet tweet jom ni twitter mak ye https://twitter.com/adzairdawati