Sunday, August 12, 2012

Gigi.. Gigi.. Gigi... Ohhhhh...

Pagi ni mak dara nyanyi lagu parody milik Justin Bieber.. Dari lirik Baby.. Baby.. Baby.. Oh.. Mak tukar kan kepada Gigi.. Gigi.. Gigi... Ohhhhh... Oh Mak Gayah berdenyutnye gigi mak dara dari semalam.. Memang sakitttttt bebenor gigi mak dara ni tuhan aje yang tahu berdenyut sampai boleh rasa di kepala...


Ubat sakit gigi dah berbiji biji mak makan boleh le tahan sakitnya sekejap.. Rasanya ubat yang mak makan sahur tadi sekarang dah habis dah effeknya maka sakit gigi tu datang lah kembaliiii...

Dah banyak biji mak makan ubat ni

Sebenarnya mak dijadualkan untuk buat "ROOT CANNAL" . Temujanji dengan Doktor gigi dah lepas beberapa hari lepas namun mak tak dapat nak pegi dek sibuk dengan persiapan raya anak anak dan ditambah pulak dengar macam macam cerita dari teman mak yang kata menjalani root cannal ni sakitnya ya ampunnnnnnnnn sepuloh kali lagi sakit dari cabut gigi membuatkan mak mencari alasan untuk mengelat dari buat sesi tu.. Tapi dari dok tanggung sakit gigi ni, rasanya nanti mak kena juga jalani root cannal tu.. Ikut hati nak je cabut gigi tu tapi gigi tu gigi depan sekali le pulak karang rongak jadi macam nenek nak kena pakai gigi pelesu le pulak hahahaha. Adoooii dugaannn.. Moh layan lagu bllues gang ni sambil mak melayan denyutan sakit gigi ni huhuhu..