Sunday, September 16, 2012

BANIFSHA


Salam duhai teman... Sengaja mak khaborkan pada anda semua kalau yang tengah free free tu audi sudikanlah menonton drama yang bertajuk BANIFSHA yang sedang di Astro Oasis pada tika dan waktu ini.. Skrip drama ini ditulis oleh somi mak dara iaitu Martias ali .. Baru je mila ni.. Jom tengok jom jommm hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.8

Selamat Hari Jadi Sayang Sayangku Dan Selamat Hari Malaysia

As salammualaikum kepada semua .. Haa hari ni dan tarikh ini 16hb September merupakan tarikh keramat tarikh penting juga pada semua rakyat Malaysia iaitu tarikh HARI MALAYSIA.. Namun tarikh ini amat bermakna dalam keluarga Mak Dara sendiri bukan kerana Hari Malaysia tetapi kerana ia juga merupakan tarikh hali lahir dua orang anak Mak Dara iaitu Adza Danial Haiqal(13thn) dan Adza Danina Kirana(10thn).. Yaaa Mak telah lahirkan kedua dua anak mak tu pada tarikh yang sama cuma tahun je lain lain hehe.. Kata kawan, mak ni terror haha tapi bagi mak ini semua satu kebetulan dan kebetulan yang amatttt le best sekali.. Mau tak best dah le abang dan adik sama tarikh lahir.. sama pulak dengan Hari Malaysia dah tu tiap kali harijadi diorang adalah cuti umum.. Gilaa tak bestt.. kompom best kan hehehe... 




Adza Danial Haiqal

Adza Danina Kirana


Disini Mama nak ucapkan selamat harijadi kepada Carl & Nina.. May all ur birthday wish comes true.. Lob\ve both of you more than anything.. Jadilah anak yang soleh dan solehah dan semoga berjaya di dunia dan akhirat insyaallah... amin.....