Friday, September 21, 2012

Kenapa Mesti Tangkap Gambar Bila Dalam Kereta?

Entah kenapalah habbit terbaru Mak Dara sekarang ialah tangkap gambar dalam kereta.. Asal nak kemana mana bila jejak je kaki dalam kereta terus nak snap snap gambar hahahaha meroyan tahap kereta lah pulak mak sekarang ni hahaha

snap snap tak habis habis hahaha

Mak ingatkan mak sorang aje yang macam tu tapi bila dibelek belek balik gambar yang diupload oleh adik beradik mak dara dan juga teman teman fb mak.. KOMPOMMM! mak tak keseorangan dalam hal ni.. memang ramai bebenor kena simptom tangkap gambor dalam kereta ni.. macam macam pose dalam kereta di uploadnya...

Entah le kenapa jadi macam tu kan.. maybe pencahayaan dalam kereta lebih bagus ke.. atau sebab bila nak keluar muka masih fresh dan makeup pun masih baru lagi dan belom comot comot lagi ke mak pun tak pasti tapi yang pasti belum sempat kereta bergerak dah mulalah meroyan snap snap klik klik  datang hahaha..

Anda suka tangkap gambor dalam kereta macam mak tak?