Thursday, September 27, 2012

3 Peserta Bertuah Segmen MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA


As salam duhai teman.. Masa yang dinantikan telah pun tiba bagi kesemua 24 peserta yang telah sudi menyertai segmen mak dara iaitu segmen MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA. Kini tibalah masanya untuk Mak Dara mengumumkan...bahawa TIADA peserta yang terpilih untuk Mak Dara sampaikan ucapannya!!!!

Wahaha jangan panik jangan marah marah dulu.. hehehe.. Saje je .Sajer je.. Serius sangat tak best kan haha .Ok serius kembali. Baiklah.. Seperti yang dinanti-nantikan, entri ini adalah noktah terhadap penantian semua peserta. 

Untuk memilih pemenang bagi segmen Mak Dara ini,seperti yang sedia maklum Mak Dara memilih proses pemilihan pemenang melalui kaedah cabutan bertuah menggunakan service random.org. Maka nombor penyertaan anda adalah seperti nombor tiket kepada cabutan ini. Maka setelah selesai pemilihan pemenang dari random.org sebentar tadi maka di sini Mak Dara nak umumkan bahawa 3 peserta yang terpilih MAK DARA  ialah..




Tahniah kepada blogger Roslita Thalib, Mia Liana dan Isabel Diaz . Nantikan entry dimana Mak Dara akan sampaikan ucapan ucapan anda itu ya..Disini Mak Dara ingin mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih kepada setiap seorang dari 24 peserta yang sudi menyertai segmen Mak Dara ini. Anda memang sporting dan terbaik...

Mak Dara memohon sepuluh jari memohon maaf sekiranya segmen Mak Dara ini ada yang tersalah bahasa tersilap kata atau jika telah menyinggung mana mana pihak harap dimaafkan. Sehingga bertemu di segmen Mak Dara yang akan datang.. Assalammualaikum