Monday, January 14, 2013

Mak Dara Di Berita Harian Semalam

Semalam somi Mak Dara Martias Mohd Ali ada khaborkan pada Mak dara yang temannya ada ternampak wajah mak dara di BERITA HARIAN.. Dan oleh kerana dia masa itu sedang menghadiri bengkel pengarahan filem di PJ maka dia pun teruslah terlupa untuk membeli surat khabar berita harian.. Dah malam bila dah selesai dengan bengkel dan kursusnya itu dan pulang kerumah baru dia teringat dan beritahu mak.. Tapi dah tengah tengah malam mana ada lagi kedai yang menjual surat khabar kan.. Maka mak pun pasrah je lah.. Tup tup pagi tadi ada teman telah upload artikel itu dan upload di facebook dan tagkan nama mak. Dan inilah keratan akhbar yang mak maksudkan itu.

keratan dari Berita Harian

Mak Dara yang mana satu? Haa yang belakanggg sekali yang bertudung kuning hehe.. 

Ini gambar masa para wartawan sedang mengambil gambar
(dapat dilihat pelakon wanita sedang berjalan untuk mengambil posisinya hehe)

dan akhirnya mak dara terkebelakang sudah hahahahaha 

Nampok muka kecik pun takpelah kan dari takde hahahaha.. Mak Dara juga ada menulis tentang perkara ini di blog Mak Dara tak lama dulu di entry Mak Dara Terima Bonus Dari Penerbit Drama Terkenal - Syukur . Terima kasih kepada penerbit Abang Jurey Rosli yang telah memberi insentif dan bonus kepada kami. Mak Dara mewakili penulis skrip Martias Ali dan juga Adza Nasyaemie bagi drama bersiri MAK YONG amat amat menghargai pernghargaan ini rasanya begitu juga dengan semua warga krew dan para pelakon drama bersiri MAK YONG dan drama bersiri MAHARANI amat berterima kasih atas bonus yang diberi.  Ini pastinya akan menjadi pemangkin dan dapat melonjakkan kami untuk lebih bersemangat dalam menghasilkan karya karya drama yang lebih bagus insyaallah..


26 comments:

  1. yeay ! MD dapat masuk paper...alhamdulillah :))

    ReplyDelete
  2. ala..kita tak baca berita harian..kosmo je.. ala mak dara duk belakang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak pon semalam sibuk sangat sampai tak tahu pun pasal ni.. nasib baik kawan tag gambor ni kat fb hehehe.. takpe nama pun pekerja belakang tabir memang kena dok belakang le hehehehe

      Delete
  3. Assalamualaikum, memang nampak muka Mak Dara, even terbelakang pulak. heee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam Shella.. nasib baik mak dara tinggi jugak kan boleh la nampak sikit hehehe

      Delete
  4. he he he...dah tentu2 la yang pakai tudung kuning tu sis saya yang melets nih... he he he... ^_^ ...

    ReplyDelete
  5. Ye ye..nampak kak ida di situ ;-)

    ReplyDelete
  6. tahniah mak dara... hehe glamour kejap

    ReplyDelete
  7. Bila dah kenal kecik ke terkebelakang ke kakak tetap kenal. Tahniah dari kakak.

    ReplyDelete
  8. waa..tahniah..best tu masuk paper..tahniah sekali lagi mak dara. ^___^

    ReplyDelete
  9. hehe.. masuk paper.. Saya pernah masuk sekali je time sekolah dulu

    ReplyDelete
  10. tahniahhhhhh... pewiiittttt famesnya...

    ReplyDelete
  11. wah....terbaik terganas terbaik terganas..hehehehe.. bukan senang tu nak masuk paper.. percubaan demi percubaan saya tak pernah berjaya lagi..hehehehe

    ReplyDelete
  12. hoho..tahniah. tahniah mak dara..bukan senang tu.

    ReplyDelete
  13. di belakang pun masih outstanding hihi..apa pun TAHNIAH!!

    ReplyDelete
  14. wahhhh..makin glamer la kakak kita ni. MD, husb saya berminat la nak blaja menulis skrip. MD boleh kongsi tak?

    ReplyDelete