Wednesday, January 30, 2013

Persediaan Ku...

Masa pantas berlalu.. Dari mula berangan pada tahun lepas.. Sehingga dihadiahkan oleh suami pakej umrah sempena harijadi yang lalu namun masih rasa seperti dalam mimpi.. Rasa macam tak percaya yang diri ini bakal ke sana.. Sehinggalah pada minggu lalu apabila mengikuti kursus umrah dan terutamanya pada pagi tadi apabila mula packing baju haaa realiti mula mengetuk .. Ish memang betul betul dah nak pergi ni... 7 hari dari tarikh hari ini aku akan berangkat ke sana..




Ada beberapa barang lagi harus dibeli dan dibawa bersama.. Dan bercadang nak siapkan bahagian packing hari ni juga. Selebihnya nak persiapkan pesedian diri , mental dan fizikal sebelum berangkat pada 6hb Feb nanti.. Doakan semoga dipermudahkan perjalan pergi dan pulang mak dara dan somi mak ye... amin...

Buat somi ku .. Terima kasih yang tidak terhingga atas hadiah ini.. Hadiah paling bermakna pernah diterima sepanjang hayat.. Semoga dipermudahkan perjalan kita ini insyaallah amin..


38 comments:

  1. seronok dapat hadiah cenggini...sis...owang sms x reply hari tu..jawab kat blog ek pertanyaan...nanti sms lagi untuk further discussion...ekekekeke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uik ada sms akak ke sis.. aiseymen tak perasan betul.. nnt sms akk balik tau

      Delete
  2. .selamat menjalani ibadah umrah ,semoga selamat pergi dan selamat kembali..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...Md dapat juga ke sana menjalani ibadah umrah...semoga selamat pergi dan selamat kembali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur alhamdullilah akhirnya cita cita kesampaian.. amin... terima kasih Ummiarissaaaaa

      Delete
  4. ALAHMDULILLAH..rezeki kan..mak dara pergi ngn sape?..berdua ngn suami ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.. syukur mmg rezeki dapat ke sana.. Mak Dara pergi bersama somi, kakak ipar dan adik ipar dan biras .. kami berlima je

      Delete
  5. assalamualaikum mak dara, sheila doakan perjalanan pergi dan balik mak dan suami selamat. im happy for you ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam Shella... amin terima kasih Shella selalu support akak...♥♥♥♥

      Delete
  6. Ya Allah, bergenang air mata, tumpang gembira..masih menghimpunkan rezeki untuk di panggil ke sana..Alhamdulillah mak dara rezeki dpt ke sana nanti, InsyaAllah..hasrat mak dara tu tercapai.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur alhamdullilah mmg tak disangka sangka dapat pergi k e sana.. Doakan mak ya

      Delete
  7. selamat pergi dan kembalik mak dara..insyak allah dipermudahkan ALLAH.amin

    ReplyDelete
  8. selamat menjalankan ibadah umrah Mak dara

    ReplyDelete
  9. selamat pergi dan selamat kembali semula ke Malaysia..

    ReplyDelete
  10. semoga dipermudahkan urusan mak dara kat sana....harap mak dara selamat pergi dan balik.....aminnnnn.....cayalah video mak dara kat side tepi neh...hehehehe...

    ReplyDelete
  11. wah..untung nya...hadiah yang jadi idaman ramai nih..hehe

    ReplyDelete
  12. mak mertua saya bertolak jumaat ni, apapun selamat menjalankan ibadah umrah mak dara ;)

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah...dapat juga ke sana semoga dipermudahkan selamat pergi dan selamat kembali....

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah...dapat jugak MD pergi ke rumah Allah...semoga selamat pergi dan selamat pulang :)

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum mak dara...semoga dipermudahkan semuanya nanti...:)

    ReplyDelete
  16. wahh teringin nak g sana, hurm.. teringin nak jumpa imam sudais..

    ReplyDelete
  17. Seronoknya Mak.. Alhamdulillah dpt jejak kaki ke sana..bestnya... Semoga perjalanan Mak selamat pergi dan balik ya.. dan dipermudahkan segalanya.. Amin

    ReplyDelete
  18. moga dipermudahkan semua urusan ye MD

    ReplyDelete
  19. Blog makdara berada tangga kedua google search untuk keyword

    "Sepetang Bersama Blogger 2013"

    oleh DH..

    ReplyDelete
  20. Wuu, seronoknya dapat jadi tetamu Allah untuk umrah nanti. Baik-baik di sana ya Mak Dara! Doakan saya di sini, kekeke :p

    ReplyDelete
  21. Salam Mak Dara, dah siap packing yer..moga dipermudahkan segala urusan...doakan utk ema di sana yer..

    ReplyDelete
  22. semoga dipermudahkan urusan mak...doakan moga js sekeluarga sampai kt sana jugak ye....insyaallah

    ReplyDelete
  23. selamat berangkat MD.. doakan kami juga akan dapat ke sana nanti..

    ReplyDelete
  24. InsyaAllah..semoga di permudahkan segala urusan mak dara di sana nanti. Selamat pergi dan selamat kembali.

    ReplyDelete
  25. Alhamdullilah menjadi tetamu Allah. Selamat Beribadah! salam ziarah...

    ReplyDelete
  26. Tenang Mak Dara, InysAllah moga dipermudahkan urusan dan perjalanan tu.. Teringin jgk nak kesana Mak Dara, jaga kesihatan tau mak Dara sebelum nak ke sana ni

    ReplyDelete
  27. semoga segalanya dipermudahkan.. amin :)

    ReplyDelete
  28. selamat menunaikan ibadah umrah ye Mak Dara. doakan saya n baby dlm peyut ni sihat2 selalu tau. hehehe. semoga segalanya dipermudahkan ye.

    ReplyDelete
  29. Alhamdulillah..semoga segala urusan mak dara n suami dipermudahkan...May Allah bless u mak dara..amin :)

    ReplyDelete