Monday, February 25, 2013

"PROJEK BIKIN HANTARAN" Berjaya!

Pot pet pot pet sambil tangan berjalan disambung lagi dengan pot pet pot pet akhirnya sedar sedar saja jam dah menunjukkan pukul 4 pagi dan syukur alhamdullilah ""PROJEK BIKIN HANTARAN" pertunangan untuk adik tunggal lelaki Mak Dara si ADZA EDIE IZWAN akhirnya BERJAYA! Syukur alhamdullilah...

Memang semalam planingnya hanya untuk membeli tepak bekas hantaran sahaja . Maka Mak Dara serta adik adik mak iaitu Adza Edie, Adza Rina, Adza Emie dan sominya Zainal telah ke Nilai iaitu pusat jualan hantaran terbesar. Kami ke sana hingga pukul 10 malam semalam dan tiba pukul 11 di rumah. Sesampai di rumah ingat nak buat lah tepak hantaran semampu kami dalam kepala plan maybe boleh siapkan dua ke tiga tepak hantaran je.. Tup tup seronok dan exited nak terima adik ipor punya pasal jangankan tepak aje yang siap.. dengan sekali 6 hantaran pun kami siapkan.. Sampai kami sendiri tak percaya bila tengok semua dah siap.. Aiseymen majlis tunang pada 23hb Mac depan apa mau bikin lagi bila semuanya dah siap.. Ahhh kita goyang kaki aje lah lepas ni hehe

Adza Rina dan Mak Dara sedang bikin hantaran


Haaa amacam cantek tak hantaran dari pihak kami? Ada yang nak tempah? hehehe

36 comments:

  1. cantik menarik tertarik dan memang da' bomb kak... he he he...suka2 suka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. auwwwwwwwwwwwww tankiuuuuuuuu adikku yg gojessssssssssssssss

      Delete
  2. chantik kak gubahan nya,,,,, warna biru, suak kaler ni.........

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  3. Cantik.....
    AJ suka bekas cincin tu....
    Dan kasut tu... =D

    ReplyDelete
  4. Cantik...berseni lah mak dara ni

    ReplyDelete
  5. Cantik la mak dara. Seni sungguh. Tak payah susah2 nk bayar upah org kan. Cantik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasihhhhhhh dik...
      betul3 tak payah bayar org buat..

      Delete
  6. awesome mak !
    da boleh buka kelas gubahan hantaran ni mak ;)

    ReplyDelete
  7. wowwwwwww........ very nice... well done...

    ReplyDelete
  8. Pandailah mak dara and adik mak dara mengubah..untung dan jimat di situ..Cantik dan tertarik betul. Terbaikkkk...^____^

    ReplyDelete
  9. Pandailah mak dara and adik mak dara mengubah..untung dan jimat di situ..Cantik dan tertarik betul. Terbaikkkk...^____^

    ReplyDelete
  10. baby blue.. so comel la kak adza.. bila majlisnya

    ReplyDelete
  11. Cantik... Tak payah susah2 nak tempah. Buat sendiri lagi puas hati.. Betul tak MD..

    ReplyDelete
  12. Cantiknya..
    Boleh tempah laa bila nak kawin nanti.. ha ha..

    ReplyDelete
  13. wahhhh!!!kreatif n cantik!!!!!!

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum mak dara...cantik2 la hantaran tu...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam dear... terima kasihhhhhhhh hehehe

      Delete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK