Wednesday, April 17, 2013

Jemputan Dari YAB Perdana Menteri Malaysia

Semalam somi mak dara pulang ke rumah dan serahkan satu sampul surat pada mak sambil dia tersenyum je.. Dalam hati amboi senyum semacam je apa isi sampul ni jangan pulak kad undangan perkahwinan kedua dia cukuplah.. maunya periuk belanga melayang layang karang ni hehe.. Apa lagi terus je bukak sampul macam budak budak bukak pembalut coklat dengan laju sekali. Bila buka aja.....




terus baca... ada jemputan dari YAB Perdana Menteri Malaysia.. Kata somi mak dia antara 70 orang yang dijemput.. Somi kata nak bawa mak sekali jap lagi.. Yabedabedu hehe... Kata somi mak, ramai rakan artis yang akan ke  majlis ini seperti Dato Siti Nurhaliza dan ramai lagi.. Ok semoga majlis pada petang ini berjalan dengan lancar ya.. In Sya Allah...

p/s: ini bukan entry mengenai politik . Dan jangan politikkan entry ini. harap maklum. (Huhu pening kepala bila semua pun nak dipolitikkan sekarang ni kan.. ya ampunnn hehehehe)

52 comments:

  1. Assalamualaikum mak. bestnya. nanti update entri tau! hehehe

    ReplyDelete
  2. besnyooo...den nie asek bukak kad jemputan utk bos den jooo...hik!hik!

    ReplyDelete
  3. wah bolehla mak dara melaram nanti..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tak jugak kena pakai t shirt oleh pihak persatuan mak dara je

      Delete
  4. Waaaahhhhhh....
    Seronoklah MD....
    Nak ikutttttt..... =D

    ReplyDelete
  5. Cayalah MD...
    Jangan meroyan depan PM dah lah ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe in sya aallah try utk control tahap meroyan dpn pm nnt hehe

      Delete
  6. Walau kata bukan isu politik sebab dah dekat PRU jadi kalau ada perjumpaan yg melibatkan YB aje mesti kata ada isu politik.. sabar ajelah...

    ReplyDelete
  7. wah seronoklah MD yer

    ReplyDelete
  8. kelas ko Mak DAra...jangan lupa entrynya di sini yea...

    ReplyDelete
  9. boleh la melaram time tu mak dara "D

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum ... x sabar nak baca entry majlis PM nih ...

    ReplyDelete
  11. Dah habis kan 6 petang tadi. Best tak MD?

    ReplyDelete
  12. wah..huntungnyerr...bertuah2..hehe :)

    ReplyDelete
  13. Wahhh..bestnya..hehe. Bertuah mak dara. ^______^

    ReplyDelete
  14. Amboi bestnya Makkkkk. Nak itut gak...hi hi

    ReplyDelete
  15. Tahniah MD. Pedulikan apa kata org. Yg pastinya jemputan perlu dipenuhi. :)

    ReplyDelete
  16. Betul tu Mak Dara dalam keadaan panas cam ni semua nak dipolitikkan.

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. uish takde lah cuma penggiat belakang tabir je hehe

      Delete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK