Tuesday, May 21, 2013

Syukur Alhamdullilah

As salam duhai teman.. Mak nak khaborkan tentang update anak mak . setelah anak bujang Mak si Adza Haiqal diperiksa dan setelah keputusan darahnya diterima doktor benarkan Haiqal pulang ke rumah bersama ubat ubatan. Doktor benarkan dia balik dan tak ditahan dihospital namun doktor menyuruh Haiqal untuk datang ke hospital esok dan hari seterusnya sehinggalah haiqal baik dari demam tu.. Ini bagi mereka untuk monitor keadaan dan demam haiqal sehingga sembuh. Syukur alhamdullilah .

Sekarang masa untuk balik dan biarkan haiqal rehat secukupnya. Dan semoga lepas check up kedua di hospital esok Eqal dah bertambah sembuh hendaknya..
Mak nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kesemua anda atas doa doa dan ucapan anda untuk anak mak dara itu. Terima kasih banyak banyak mak benar benar hargainya.. Terharu nak dibuatnya... Tenkiuuuuu semuaaaaaa....

Mak tulis entry ni masa dalam perjalanan pulang dari hospital.. Kesiannya bila mak toleh dan lihat keadaan eqal yang duduk di belakang tu.. Sabar ye intan payung mama.. Kejap lagi kita sampai rumah ya....




38 comments:

  1. Assalamualaikum mak. syukur alhamdullilah. semoga cepat sembuh.....

    ReplyDelete
  2. Nasb baik tak kena tahan.Sabar ye MD!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah. Semoga kesihatannya akan kembali baik..ameen

    ReplyDelete
  4. SA sedang dlm perjalanan pulang ke seremban ni..anakdara demam..

    ReplyDelete
  5. Teringat zam ms kna denggi dlu.. suhu dh tinggi giler, tp pihak hospital xlepaskn zam masuk wad sb dh penuh dgn pesakit denggi yg lain.. fuhh mmg seksa la

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sakitttt dan badan jadi lemah kan zam bila kena denggi ni... sedih akk nengok si eqal tu...

      Delete
  6. alhamdulillah MD...semoga sentiasa sihat hendaknya anak MD

    ReplyDelete
  7. alahai kesiannnnya.. semoga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  8. banyakkan rehat pas neh...camner skoll tuh??kalau x silap skunk musim peperiksaan kan??kalau x silap sy lah...aduhai!!kesiannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah mmg tak boleh pegi sekolah dan dapat surat dr hospital.. harap dia cpt sembuh

      Delete
  9. semoga cepat sembuh :) In Shaa Allah

    ReplyDelete
  10. insyaALLAH anak mak akan sembuh ckit masa lagi..:)

    ReplyDelete
  11. Kesiannya..lama dah tak merasa sakit teruk..perit juga..semoga anak mak cepat sembuh

    ReplyDelete
  12. Semoga cepat sembuh..
    Kesian dia..

    ReplyDelete
  13. syukur.. mesti lega kan.. semoga cepat sihat & ceria semula

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK