Tuesday, July 30, 2013

Angpau Lai Lai

Haaa hari ni mak dara dan somi dah pun tukar wang kertas untuk dimasukkan ke dalam sampul duit raya yang akan diedarkan pada hari raya tak lama lagi.. Nasib baik masih ada bank bank yang masih boleh tukar duit.. Mula mula tu cuak juga sebab ingat raya dah nak dekat dan beranggapan yang bank dah tak tukarkan duit lagi.. Nasib baik boleh tukar, kalau tak tahun ni kasi duit lama je hehehe..

Tahun ni pula teman somi mak yang berrugas di Petronas berikan banyak sampul raya.. Memang cantik sampul raya petronas ni.. Bila dibuka sampulnya kelihatan macam kad raya. Memang awesome!!




Angpau dah siapppp! Lai lai lai...Datanglah datang beraya rumah mak dara!!!


39 comments:

  1. waaa .. Lia nak duit raya juga ... :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. yeayyy nak datang beraya! heeeeeeeee :)

    ReplyDelete
  3. tiba-tiba teringat duit raya tak dapat dah.... kena keluar duit ada lah... hehehe

    ReplyDelete
  4. waahhh.kena pegi umah MD ni..hehe

    ReplyDelete
  5. dah lme m3h x dpt duit raya..huk3

    ReplyDelete
  6. boleh pergi ke rumah MD ni...beraya kat KL jer tahun ni..hehehe

    ReplyDelete
  7. wah...cantiknya sampul angpow Petronas.....

    ReplyDelete
  8. nak duit raya jugak boleh ? hihi

    ReplyDelete
  9. wahh nak duit warna merah..hehe..umah mak dara dekat mana

    ReplyDelete
  10. Yeaaayy.. kalau emma datang rumah dapat duit raya tak MD ??? :)

    ReplyDelete
  11. nak jugak dt raya. comel nya sampul duit raya tu. Lain dr yg lain. ^_^

    ReplyDelete
  12. nak sekeping untuk kaisara..warna merah tu..heheheh

    ReplyDelete
  13. occay, akakku yang gojes, he he he...bak mai sini satu dengan muka tak malunya adik mintak...

    ReplyDelete
  14. Specel ni angpaw raya petronas..
    Siap ada qc code lg..
    Nk satu.
    Hehe.

    ReplyDelete
  15. Aina pun dah tukar tapi sampul raya tu dibagi 2 je agaknya terpaksa beli jelah kot.

    Comeynya sampul raya tu.

    ReplyDelete
  16. weeeeee...nak ampau nak ampau..hehe..

    ReplyDelete
  17. heheehhe cantik angpau :) acik datang dapat angpau tak ?

    ReplyDelete
  18. Waaaa. Nak yang warna merah tuuu :p

    ReplyDelete
  19. Mcm2 design anpawa ada kan..:)

    Entry Terkini : Kelebihan Menjadi Wanita

    ReplyDelete
  20. js nk gakkkkkkkkk hehe..
    nti kita pi jln raya umah mak ye^^

    ReplyDelete
  21. pergh! kalolah rumah makdara n krole dekat...confirm krole pegi sna~ adus2...tapi..serius...mmg cantik r smpul duit raya tu~

    ReplyDelete
  22. cantik3... nak duit raya jugak? hihi^^

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Farah punya ada jugak tak mak?? hehehe =D

    ReplyDelete
  25. akak, nak satu sampul raya petronas ni boleh tak. cantik la. serius tau..

    ReplyDelete
  26. dah lama aiza tak dapat duit raya.. nak duit raya juga..

    ReplyDelete
  27. saya pun baru tukar hari ni..duit lama je ada...alaahaaii

    ReplyDelete
  28. assalamualaikum mak dara...wah bestnya nak duit raya juga la...hehehee...:)

    ReplyDelete
  29. As salam...nak tanya...ada lagi ke sampul duit raya petronas tu...saya berminat untuk buat koleksi.

    Jika ada...boleh hubungi saya di : 012-6448418 (Imran)

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK