Tuesday, July 2, 2013

SENARAI TOP 10 PENGOMEN MEROYAN TEGAR

Blog akan jadi sunyi tanpa adanya pembaca . Entry akan menjadi sepi tanpa adanya pembaca yang sudi memberikan komen.. Syukur alhamdullilah ada juga anda anda dan anda yang sudi meninggalkan komen di setiap entry meroyan Mak Dara . Ini membuatkan Mak Dara bertambah semangat untuk menulis dan berblogging.. Ini adalah senarai 10 PENGOMEN MEROYAN TEGAR di Blog Bicara Mak Dara bagi bulan Jun 2013.. 




Jutaan terima kasih kerana sudi melayan kerenah meroyan Mak Dara dan sudi meninggalkan komen di entry entry Mak Dara selama ini.. U guys are AWESOME.. Sayang ketat ketattt muahhhhhhh


26 comments:

  1. yeayy..cik nor no.2..:) thanks mak dara

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeayyyy tenkiuuu Normi selalu tinggalkan komen2 utk mak di sini

      Delete
  2. Assalamualaikum mak, tak sangka sheila termasuk top 10. heee. suka meroyan sama dengan mak kat sini. hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiuuuuu atas support yg tak putus2 dr Sheila :)

      Delete
  3. Replies
    1. terima kasih Acik selalu support blog meroyan mak ni hehe

      Delete
  4. thanks kak.... jom meroyannnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. welkam miaaaa... jommmmmmmmmmmmmmmmmmm hehehehehe

      Delete
  5. Bertuah laa mereka.. :)
    eiqaaa baru sekarang ade mse yg terluang..
    Dah habis belajar soo blogging puas2x.. ehhe
    Lama x singgah sini.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi Eiqaaaaa.. Lama tak ke sini... yeayy dah hbs belajar ye... all the best ya :)

      Delete
  6. Makk sentiasa di hatiku... love you mak ╰( ̄▽ ̄)╭

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh tenkiuuuu... terharuuu mak dibuatnyaaa.... love you moreeee :)

      Delete
  7. selalu jgk dtg blog top commenter mak Dara nie...:D

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat mereka yg hebat:)

    ReplyDelete
  9. Tahniahhh.... pasang angan2 nak tersenarai jgk plak nanti... huhuhu

    ReplyDelete
  10. salam, tahniah MD ada pembaca2 dan pengomen2 setia...

    betul tu... tanpa mereka, siapalah kita bloggerz ni...

    ReplyDelete
  11. Tak sangka SA pun turut meroyan sama..huhu....thanks MD...

    ReplyDelete
  12. yeayyyy!!!!sy pon tersenarai....heheheeheh...kombang kojap!!!!n'thanx gak kat mak dara yang x putus-putus melawat blog sy dari mula sy kenal mak dara.....tankiu mak dara!!!!hehehehehe....

    ReplyDelete
  13. tahniah pada yang tersenarai.wan belo dpt compete diorang lagi

    ReplyDelete
  14. thanks MD..tapi saya punya header tu macam header lama jer.....jom blogwalking....

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK