Saturday, July 27, 2013

Tamat Kursus Asas Teknik Al Baghdadi

Syukur alhamdullilah setelah Mak Dara serta adik adik Mak Dara iaitu Adza Tuty dan Adza Rina beserta anak Mak Dara iaitu Adza Haiqal belajar selama 12 minggu di pusat pengajian Al Baghdadi akhirnya pagi tadi kami telah tamat kursus asas teknik Al Baghdadi. Al hamdullilah.. Syukur.. Kami siap diberikan sijil lagi oleh pusat Al Baghdadi tu..

 
Mak Dara,Adza Rina dan Adza Tuty bersama  Ustaz Azuan

Adza Haiqal bersama Ustaz Azuan
   
Semasa di kelas Ustaz Azuan
 
Kelas tamat

Syukur alhamdullilah akhirnya kami dah belajar teknik asas di dalam pengajaran dan pembelajaran Al Quran.. Selepas ini kami akan sambung ke kelas yang seterusnya dan mungkin akan mengambil masa beberapa bulan lagi.. Namun masih jauh lagi perjalanan kami di pusat pengajian Al Baghdadi ini.. Kalau boleh nak belajar sampai habis dan boleh memahami pembacaan Al Quran dengan lebih bagus daripada sebelum ini insyaa allah.. Doakan semoga semuanya dipermudahkan buat kami ya .. Amin..

Jutaan terima kasih kepada Ustaz Azuan kerana telah mengajar kami selama 12 minggu ini. Sayangnya untuk kelas yang selajutnya Ustaz tak mengajar kami lagi.. Oleh itu mohon halalkan segala pelajaran yang telah diajarka kepada kami dan mohon dan maaf sekiranya terdapat salah sila kami selama 12 minggu ini.. Dan yang paling pentinggg.. Selamat Pengantin Baru buat Ustaz yang akan naik pelamin tak lama lagi ye..

Bagi yang berminat untuk memasuki kelas pengajian Al Baghdadi ini bolh hubungi di fanpage fanbook mereka di @ https://www.facebook.com/idamanalbaghdadi.iabwangsamaju
 

17 comments:

  1. Alhamdulillah... tahniah Mak Dara..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...saya berminat la Mak Dara nak masuk kelas mengaji ni

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. ..semoga dipermudahkan mak dara...

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah :) semoga Allah permudahkan urusan MD

    ReplyDelete
  5. wah seronoknya makdara...boleh tanyakan tak...ada tak cawangan diaorang kat sabah? nak sangat belajar...perbaiki bacaan n pemahaman Al-Quran ni~ nanti bolehlah makdara buat video entri...kongsi2lah dengan krole teknik bacaan yang betul ni~

    ReplyDelete
  6. tahniah mak dara..:)ilmu perlu dicari dan ditambah..:D

    ReplyDelete
  7. pewwitt... tahniah mak dara.. hehehe

    ReplyDelete
  8. tahniah MD....Alhamdulillah......

    ReplyDelete
  9. Kat tempat farah xdak kelas mcmni mak..kalau ada berminat jugak nak p.. ;)

    ReplyDelete
  10. Bagusnya mak.. Alhamdulillah berkesempatan utk belajar dgn lebih mendalam.

    ReplyDelete
  11. syukur!!!alhamdulillah...hehehee...

    ReplyDelete
  12. syukur mesti mak dara banyak pengetahuan kan

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK