Sunday, October 13, 2013

NEESYA Hydrating Serum

Ramai wanita yang tercari cari produk kecantikan untuk mencantikkan kulit kan? Ya dan Mak Dara antara mereka yang asyik bertukar tukar produk kecantikkan kerana kebanyakkannya tak sesuai untuk kulit Mak Dara. Ada antara produk yang Mak Dara gunakan sebelum ini buatkan kulit wajah mak dara mengelupas teruk. 

Akhirnya teman Mak Dara Cynth Suet Mun telah memperkenalkan Mak Dara dengan sebuah produk bernama NEESYA. Mak Dara telah menggunakan beberapa produk Neesya ni dan hasilnyaaaaaaa.. Amat amat amat memuaskan hati Mak Dara. Antara produk NEESYA yang Mak Dara guna ialah Brighthening Eye Contour Gel dan ternyata produk tu telah berjaya kurangkan lingkaran hitam di bawah mata Mak Dara. Dan hari ini Mak Dara nak kongsikan satu lagi produk Neesya iaitu NEESYA Hydrating Serum.

Serum Penghidrat (30ml)
Serum intensif yang mengandungi AcquaCell membantu mengekalkan kadar lembapan kulit untuk jangka masa lebih panjang dengan membaiki sel-sel kulit supaya dapat ,mengekalkan lembap. Dengan itu, kadar hidrasi kulit yang optimum dapat dicapai. Ini dapat mengurangkan kesan garis-garis penuaan.


Hasilnya, kulit wajah menjadi lebih halus. Saksikan transformasi kulit wajah menjadi lebih berseri dan terhidrat bila produk ni digunakan setiap hari. Harga bagi semua produk NEESYA memang amat berbaloi baloi dan sangat sangat berpatutan. Anda boleh beli produk NEESYA secara online di http://www.neesya.com/ . Jadi apa tunggu lagi jom dapatkan sekarang.. Untuk maklumat lanjut layari www.facebook.com/neesyaskincare.

16 comments:

  1. Replies
    1. Yup mmg Mak Dara dah nampak hasilnya sejak gunakan produk ni.. Ada lagi satu produk dari Neesya yg akan Mak Dara kongsikan dgn semua nnt.. TUngguuuuu

      Delete
  2. http://www.erazfadli.com/2013/10/teringatkan-mak-dara-kot.html

    Eraz ada buat entri TERINGATKAN MAK DARA KOT... Hehe...

    ReplyDelete
  3. patutlea akak makin berseri sekarang.. siyes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UIshhhh you make me blushing hehe.. Tenkiuuu tenku.. ni semua pasal produk ni mmg sangat baguss.. nnt jgn lupa check link yg di atas tu k :)

      Delete
  4. bagus jugak nie dia punya produk terbaik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.. Mak Dara bukannya suka sangat nak promote sebarang produk. Mak Dara hanya akan promote barang yg benar benar bagus sahaja. dan terbukti produk ni mmg terbaek.. Nnt jgn lupa klik link di atas utk tgk produk2 Neesya yg lain ye :)

      Delete
  5. Hai Mak Dara,
    Terima kasih atas artikel and interesting! Serum dari Neesya berfungsi di lapisan dalam kulit dan juga di lapisan atasan, memberi kesan jangkamasa pendek dan juga jangkamasa panjang. Sebab ramuan aktif yang berbeza turut digunakan di dalam produk Neesya Serum, ramai pelanggan yang sukainya. Glad you like our Serum!

    Chris Yong
    CEO
    Neesya Skincare

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Chris.. ur product is soooooooo AWESOME and i lovess it!! Thank you so much for everything ya.. Really appreciate it!

      Delete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK