Sunday, December 29, 2013

Siapa Gerangan Blogger MR JEJARI RUNCING

Wahhhhh panas panas panas.. Semalam sepupu Mak Dara iaitu MAK LADY datang kerumah Mak dara dengan membawa berita panas.. Katanya ada blogger baru yang menggelarkan dirinya sebagai MR JEJARI RUNCING . Ehhh macam nama blog anak saudara Mak Dara aje si JEJARI RUNCING tu.. Tertanya tanya juga siapakah pula gerangan Blogger MR JEJARI RUNCING ini? Apa lagi Mak Dara terus terjahhhh ke blog beliauuuuu...


Lepas aje terjah ke blog Mr Jejari Runcing barulah Mak tahu siapakah gerangannya beliauu.. Tapi tak boleh revealkan dulu siapakah gerangannya.. biar korang suspengggg duluuuu. Tapi kalau anda nak tahu juga siapakah blogger mr jejari runcing ni.. boleh lah sama sama terjahhhh ke blog beliau di.... 



Buat Mr Jejari Runcing welcome to blogging worlddddddddd!! 


39 comments:

  1. wahh siapakah dia ^_^ ? excited nk tahu..

    jemput ke segmen acik ^_^ kenapa jadi blogger ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nak tahu kenalah terjah hehe.. Insyaa allah Acik :)

      Delete
  2. Mr. kepada Jejari Runcing kot? Huhuhu... Misteri sangat :P

    ReplyDelete
  3. Hoho..
    Bleh wat GA ni MD..
    Siapakah dia.

    ReplyDelete
  4. wah wah wah hahahaha suspengg gitewww hihihi

    ReplyDelete
  5. mr pon ada ekk... xkena saman ka guna nama yg lebih kurg sma :)

    ReplyDelete
  6. hmm... bakal husband jejari runcing tu.... hihihi... main agak je ni..

    ReplyDelete
  7. Jarinya runcing sangat ke. Hahaha

    Amboi siap memperkenalkan lagi..

    ReplyDelete
  8. Selamat datang ke dunia blogging..ikhlas dari www.tepakku.com

    ReplyDelete
  9. suspen...jejari runcing kenal tapi mr tu yang nak terjah nie....

    ReplyDelete
  10. Amboi.. mr berjari runcing ni.. haiii :)

    ReplyDelete
  11. Mr Jejari runcing? Ada kena mengena dgn jejari runcing yg pemes tu ke?

    ReplyDelete
  12. alooo allloooo.. Mak Dara happy new year 2014 - tahun terjah ker ni?? hahaha hopefully tahun bahwa bahagia hendaknya kpd kita semua :)

    Jom terjah jomm...
    http://blogdearlady.blogspot.com/2013/12/jr-busy-studying-maklady-busy-script.html

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK