Wednesday, March 27, 2013

KEJIWANGAN TAHAP GABAN



2 minggu dah berlalu.. 2 minggu tanpa somi di sisi.. Tinggal 2 minggu lagi sebelum somi mak pulang dari shootingnya di LAOS, CAMBODIA, VIETNAM dan THAILAND. Purata penggambaran siri rancangan KEMBARA BACKPACKERS - MOJI yang diarahkan oleh somi mak dara itu dianggarkan mengambil masa selama sebulan. mmm sunyinya takde sapa mak dara nak kacau dan nyakat.. Nyakat anak anak diorang akhirnya nanges so simpan ajelah sesi menyakat tu  sampai somi mak pulang bulan depan. Hmmmmm... Sehingga kepulangan mu itu.........


Ku setia menanti.....

Wahahahaha kejiwangan tahap gaban dah ni hahahahaha. Eeuuuwwwww kompommmmm ramai muntah pink lepas baca entry ini hahahaha adessssssssss. lalalala.....

Blog MD Ranking Alexa Malaysia Di Bawah 500

Oh Mak Gayah! Betul ke ni!!

Ish takkan la kot.... Tak mungkin .. Mungkin Tidak!

Pengsan patblas saat.. pastu bangun jap.. nengok lagi.. pengsan balik patblas minit..bangun pekena roti bakaq dan milo suam pastu nengok lagi.. (cehhh sempat bekfes dulu tu haha) pastu mak cubit peha kanan tapi peha kiri mak tak rasa apa apa pun.. tak boleh jadi, Mak ingat nak pegi cubit pulak peha jiran sebelah rumah mak dara.. aaaaa tapi tak berani buatlah karang tindakan tu mengundang penampor je karang .. Lepas habis semua drama tu mak nengok balik ke skrin pc mak ni.. ehhhh memang betul lah... Mataku tidak speedo.. Memang betul apa yang terpampang depan mata ku ini. Tak salah lagi.. Blog Bicara Mak Dara yang meroyan ini berada di Ranking Alexa Malaysia di bawah 500 !!


Yezzzzzzzzzaaaaaaaa hahahahaha

Syukur alhamdullilah.. Berkat kerja keras dan meroyan yang tahap dewa akhirnya Mak Dara dapat menempatkan blog picisan dan tepian kolam ini di bawah #500 di ranking Alexa Malaysia.. tapi itu dalam Malaysia lah kalau overall ranking beratus ribu lemon....


Alexa Traffic Rank - 106,233
Alexa Malaysia - 490

Ini ranking setakat hari ni je.. esok lusa entah le naik ke turun.. Namun Mak akan cuba sedaya upaya mak untuk maintainkannya In Sya Allah..Mak Dara nak ucapkan jutaan terima kasih kepada setiap seorang AHLI MESYUARAT TINGKAP MAK DARA, setiap pembaca yang tak henti henti melayan royanan di entry entry Mak Dara selama ini. Dan Mak Dara nak ucapkan jutaan bilionan terima kasih kepada GURU mak dara iaitu blogger MIA LIANA yang menjadi mentor dan guru Mak Dara selama ini hingga blog ini berada di tahap ini.. Terima kasih Mia kerana tak putus putus mengsupport akak dan juga blog akak selama ni.. Jutaan terima kasih juga kepada Denaihati dan Che Mat Gebu atas trafik yang tak putus putus dari blog anda ..Hanya tuhan saja yang dapat membalasnya.. I'm sooo blessed to have a friend like you.. walawei spekaing the london bridge hehe.. Terima kasih Miaaaaaaaaaa...

Sayang korang ketat ketat hehe...

pssttt psstttt.. Nak tahu Ranking Alexa blog anda? boleh klik di SINI ya..




THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK