Thursday, April 11, 2013

Tik tok tik tok

Sebentar nanti somi mak yang dah sebulan outstation akhirnya akan sampai dan pulang kerumah tak lama saja lagi.. Dek kerana anak anak yang kreatip lagi inovatip habis disuruhnya mak dara buat banner lah beli kek lah untuk menyambut kepulangan papa mereka tu.. Setakat ini kek dah pun dibeli banner pun dah digantung sekarang hanya menunggu somi mak tu sebentar saja lagi je.. Tik tok tik tok.. Mata asyik memandang jam je sekarang ni hahaha


Bacalah....

Bila kita post...

"SubhanAllah" 

"Alhamdulillah" 

"Allahu'Akbar" 

"Astaghfirullah" 

In Sya Allah ... Automatik ada orang akan baca .Senang bukan nak dapat pahala ? ~ustaz azhar idrus

(mahu share entry ini?sila copy dan paste tanpa was was ~ MD )

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK