Monday, May 6, 2013

Mulut Busukkk!

Mulut busukkkk! kata anak Mak Dara pada mak dara sebentar tadi..Pada memula dengar perkataan mulut busuk tu, ingat apa pasal pulak dia cakap macam tu.. Lepas tu mak tanya kenapa cakap macam tu. Dia tunjuk ke mulut mak dara. Rupa rupanya baru mak sedar yang sedari tadi mak dara dok telan makan sotong kering yang somi mak belikan di Penang hari tu hahaha.. Maunya tak busuk mulut bila semua anak anak tak suka makan sotong kering ni jadi terpaksalah juga mak dara yang makan berpaket paket sotong kering ni sensorang.. Kesian mak dara kannnn hahaha..

Ok ada lagi setengah paket lagi sotong kering untuk mak habiskan.. Rezeki jangan ditolak ye dak ahaks... Nanti mak gosok le gigi dan makan chewing gum kasi wangi balik mulut mak ni ahaks...


PESTA BUKU KL MEMANG MELETOP

As salam duhai teman... Maaf entry ni agak lewat dipublishkan. Almaklumlah agak sibuk sejak kebelakangan ni sampai tadi baru perasan ada beberapa entry di draft yang dah berhari tak di publish publish hehe.. Ok bior mak publishkan entry tentang PESTA BUKU KL dulu ya.. Karang publish semua mau muntah pink korang nak baca habis kan ahaks..

Ok Mak Dan keluarga telah pun ke PESTA BUKU MALAYSIA yang berlangsung di PWTC baru baru ni. Orang yang datang ke pesta buku ni.. Mak aiiiiiiiiiiiii punyalah ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Nak berjalan pun susah.. Mak yang membawa 4 orang anak anak lagilah cuak dibuatnya.. Ye lah takut pulak dok sakan memilih buku yang nak dibeli karang tiba tiba dengar je announcement tentang kehilangan anak.. Fuhhh nebes pun ada maka Mak dara aturkan agar somi mak menjaga sorang anak kami, anak yang sulung menjaga sorang adiknya dan mak dara jaga anak mak yang bongsu.. So masing masing masuk ke dalam pesta buku dengan tanggungjawap masing masing... Pesta buku pada tahu ni memang MELETOP lah kak ton oi... dan meletops sekali dengan wallet somi mak dara yang membayar semua buku 4 orang anak anak dan bini dia sorang ni hee.. Nak cerita takut sampai 5 muka surat so biar mak hidangkan keropok lekor.. ish salah hidangkan gambar gambar di sana untuk tontonan umun ya.. ala ala macam logo U di tb tu hehe

ramaiiiii kannnnnn

Mak Dan somi sedang mencari buku

sengih je somi bila mak nak beli buku masakan hehehe
(sila abaikan muka mak yg tak bermakeup wahaha)



siap bertemu penulis lagi :)

dah letih si kecik ajak makan 

MD bersama Adza Isabella, Adza Kasih, Adza Danina & Adza Haiqal

buku yang telah dibeli

Dan lihat sajalah hasil tangkapan kami.. ewah macam gi mancing le pulop kan haha.. Lebih 20 buah buku telah kami beli errr salah ayat lagi.. telah somi mak beli hahaha dia yang bayor betul tak.. Haaa mau tak meletop wallet somi mak tu kan.. Tapi takpe demi anak anak demi ilmu memang berbaloi baloi.. Tak sabar nak tunggu untuk pesta buku yang akan datang pulak.. 


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK