Friday, May 17, 2013

Hujan yang turun...

Hujan yang turun bagaikan mutiara... Haaaa besttttt betul pepagi ni bila hujan lebat membasahi bumi.. Syukur sangat sangat ke hadrad ilahi kerna menurunkan hujan di kala bahang panas yang melanda sejak kebelakangan ni kan.. Ingat pagi ni nak sambung buat proposal untuk sebuah rancangan masakan tapi berbelah bahagi juga bila mata dok asyik nampak tilam dan bantal busukku tu waduhhhh cobaan hehe.. Salam Jumaat untuk uols semua ya.. Errr kat tempat korang hujan tak?


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK