Friday, May 24, 2013

PANDORA Oleh ACIK TOPI

PANDORA? Apa pulak benda PANDORA ni.. Pada yang dah tahu tu pasti tahu apakah PANDORA yang Mak Dara habaq mai ni..Ok PANDORA ni sebenaqnya adalah GELANG TANGAN. Gelang tangan Pandora merupakan aksesori paling terkenal pada masa la ni.. Pi mana mana pun boleh nampak orang pakai Pandora. Kiranya very in trend sekarang. Gelang Pandora ni memang unik kerana si pemakai boleh mencipta rekaan gelang tangan mengikut kehendak mereka dengan mengabadikan memori berdasarkan rekaan ‘charms’ yang dibeli. Kiranya boleh pilih charm apa yang disukai dan boleh mix dan macthkan mereka menjadi gelang yang mere mahukan. 

Mak Dara ada juga niat nak beli gelang Pandora ni tapi harganya mak aihhh mahallllll. Dan rupa rupanya Kakak Angkat Mak Dara Kak Maizura ada menjual gelang Pandora ini tapi yang imitation punyalah.. Eh imitation pun cantik tauuuu... Kalau nak tahu Kak Maizura ni pun blogger jugak namun dalam dunia blogger dia dipanggil ACIK TOPI, ini disebabkan trademark beliau yang suka memakai topi itu hehehe.. Bila Mak Dara nak beli dari beliau dia terus kata dia sponsor Mak Dara sebuah gelang pandora.. Waduhhhhhh Mak Dara di sponsor uolsss.. Moh mak dara kongsikan gambar gambar gelang gelang PANDORA yang dijual oleh Acik Topi ni ya.. Alang alang dah ada di sini boleh cuci cuci mata , mana tahu ada yang berkenan boleh terus hubungi Kak Maizura ni kan.. Jomm...

 

  

 

 

Haaaa rambang mata dibuatnya kannnn.. Memang cantik dan sungguh awesome sekali.. Haa jika ada yang berkenan bolehlah hubungi acik topi Ye nombor tertera di bawah ini :)


   

Haa bambaq kat atas tu pulak adalah gambaq Mak Dan Kak Maizura bersama PANDORA hadiah sponsor darinya .. Macam tau tau aje warna kesukaan Mak dara ni warna putih.. Sukaaa sangatttt gelang ni siap ada loveee lagi hehe..Pada yang nak dapatkan gelang PANDORA ni bolehlah hubungi Kak Maizura di talian 0166020774 atau hubungi Qin 0193861933. Atau nak lagi senang boleh je terus PM ke FB beliau @ https://www.facebook.com/maizura.adnan?fref=tsHari ni merupakan hari jadi Kak Maizura, kalau hubungi dia hari ni mesti boleh dapat harga diskaunnn hehehe.. Beli jangan tak beli memang berbaloi baloi..

Buat Kak Mai.. Selamat Hari Jadi kakak ku.. Semoga diberikan kesihatan dan kebahagian buat Kak Mai dan juga keluarga.. Stay gorgeous always k. Nanti jangan lupa untuk sponsor I lagi tau hehe..Luvsss ya sistah..


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK