Sunday, July 14, 2013

Terjah Jangan Tak Terjah

Haaaaa tepat jam 2: 04 pagi tadi... Mak dara baru selesai siapkan skrip episod ke tujuh sebuah rancangan masakan berjudul KEMBARA MENU BUJANG.. Rancangan masakan ni sebanyak 13 episod kesemuanya. Namun baru tujuh episod yang siap maknaya Mak Dara terpaksa habiskan lagi 6 episod secepat mungkin.. Takpe esok mak dara kejor menulis sampai lebam.. Tapi yang penting pepagi buto ni Mak Dara dah tunaikan tanggungjawap mak dara dengan MENERJAH semua rakan blogger yang sudi meninggalkan komen komen di blog mak dara sejak kebelakangan ni.. Syukur alhamdullilah dapat juga Terjah blog korang setelah beberapa hari asyik sibuk je memanjang ni kan hehehe..

YESSS!! Dah Terjah Jangan Tak Terjah hehe

Pada blog yang belum Mak terjah tu harap tunggu dan nantikan keatangan ku di blog blog anda tu ye... Hehehe tetengah malam ni terjah blog orang besttt jugak layan nengok entry entry yg kebanyakkannya pasal puasa dan makanan.. Haa bercakap pasal makanan.. Mak Dara ingat terus nak siapkan juadah sahur lah.. Sekarang pun dah pukul 3 pagi lebih.. Kalau tidor time ni kompom tak bangun bangun sampai esok pagi kang.. Mau somi dan anak anak tak bersahur karang ni hehe..

Ok selamat bersahur semuaaaa.. tatatititutu


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK