Tuesday, July 30, 2013

Angpau Lai Lai

Haaa hari ni mak dara dan somi dah pun tukar wang kertas untuk dimasukkan ke dalam sampul duit raya yang akan diedarkan pada hari raya tak lama lagi.. Nasib baik masih ada bank bank yang masih boleh tukar duit.. Mula mula tu cuak juga sebab ingat raya dah nak dekat dan beranggapan yang bank dah tak tukarkan duit lagi.. Nasib baik boleh tukar, kalau tak tahun ni kasi duit lama je hehehe..

Tahun ni pula teman somi mak yang berrugas di Petronas berikan banyak sampul raya.. Memang cantik sampul raya petronas ni.. Bila dibuka sampulnya kelihatan macam kad raya. Memang awesome!!




Angpau dah siapppp! Lai lai lai...Datanglah datang beraya rumah mak dara!!!


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK