Thursday, August 8, 2013

Angpau Lai Lai..

Haaa jangan ingat orang tua tua tak boleh dapat angpau ye.. Mak Dara boleh buktikan yang orang tua juga boleh terima angpau.. Angpauuuu lai laiiiii...

 Yesss dapat angpauuuuu!!

Selalunya kanak kanak yang dapat angpau diberi mengikut umur.. Ye lah yang bebudak yang belom sekolah dapat banyak ni.. budak yang sekolah rendah dapat banyak ni.. budak sekolah menengah pulak selalunya dapat banyak sikit dari kanak kanak yang lain kannnn.. Hmmm terpikir jugak mak.. kalau dalam kes mak dara macam mana pulak ek.. Dah kompom kompom dah lama tinggalkan zaman persekolahan.. Jadi berapa rate isi angpau patut mak dara terima ek.. Akhirnya mak dara dapat idea.. Bagi yang dalam kategori kertu macam mak dara ni seharusnya isi angpau ni berdasarkan berat badan.. Perghhh mau mak dara dapat banyakkk ni hahaha.. Buat somi ku tercinta terima kasih atas angpau ni .. Tenkiuuu tauuu ahaks..

So pada anak anak sekalian dah kira dah berapa colection dapat pada hari raya pertama ni hehehe.. Jangan habiskan dengan beli mercun tau.. Kasi simpan dalam tabung hokay.. Selamat Hari Raya semuaaaaaaaaaaaaa...





Jom Tonton Drama Raya Hijabista Kampung

Tengah hari semalam sebuah drama raya yg skripnya ditulis oleh saya dan adik Adza Nasyaemie bertajuk HIJABISTA KAMPUNG telah pun ditayangkan di Astro sakuran 180 TVi. Dan drama itu akan diulang tayang lagi pd pagi ini jam 4:00 sebentar nnt.. Pada yang tak tido bersiap2 utk raya tu blh le menonton drama ini ye.. Selamat Hari Rayaaaa


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK