Sunday, September 8, 2013

8.5 Juta Gemuk ! Sentap Tau..

Assalam duhai teman.. Ada baca suratkhabar hari ni.. ada baca pasal artikel kat bawah?


Haaa  artikel mengenai RAKYAT MALAYSIA TERLEBIH MAKAN 8.5 JUTA GEMUK. Haaa part part "gemuk' ni mak dara sentap tauuuuu... hahahahaha


Dan kompom kompom lah Mak Dara termasuk dalam 8.5 juta tu kannnnnn!! tapiiiiiiii.....


Bagi mak dara gemuk tu bukan lah satu kesalahan yang amat amat amat besarrrrrrr asalkan jangan lah sampai memudaratkan sampai mengundang berbagai jenis penyakit. Kalau dah patblas jenis penyakit di badan berpunca dek kegemukkan itu mengundang bahaya. So... Takmolah macam tu kan..  Cuma kalau boleh tu cuba lah untuk kurang kurangkan berat badan tu.. Boleh le membuatkan somi bertambah sayang kannnn hehe..Yang penting KESIHATAN HARUS DIUTAMAKAN kan kan kan

Insyaa allah mak dara akan coba untuk kurangkan berat badan mak ni . Doakan agar dipermudahkan usaha mak ini ya :)


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK