Thursday, September 26, 2013

Kantoi ! Jodoh Itu Milik Kita

Adoiiiii kantoi mak tau.. Boleh pulak somi mak dara snap gambar ni tanpa mak dara sedari... Almaklumlah time ni mak dara tengah kusyuk baca novel JODOH ITU MILIK KITA.. Kalau restoran bergegar pun belum tentu mak perasan hahaha adoi penangan cinta Aariz dan Lia lah ni. Dan paling tak boleh tahan tu somi mak snap gambor masa mak tengah tersengih sorang sorang pulak tu.. Ye lah tengah feeling masa babak Aariz mengusik isterinya kan.. sweet sangat.. tersengih mak sampai ke telinga.. Verangan lah kejap mak jika somi mak pun nak ngusik mak macam si Aariz ni.. Haaa perasannnn kannn.. Dah le tu somi mak kemudian siap share gambar ni kat facebooknya pulak tu.. Habis jadi bahan le mak dengan kawan dan adik beradik mak adess hahaha..


Nak bahan ke tak, takpe la yang penting drama dan novel JODOH ITU MILIK KITA memang terbaekkkk...

Demi cintaku.. Demi cintamu.. Adoiiii asyik terngiang ngiang je lagu tema drama tu siang dan malam hahaha


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK