Monday, October 7, 2013

1st Giveaway by Miss Fluffy


Assalam duhai teman!!! Haaaa sejak dah hampir 8-9 bulan Mak dara dah takde join mana mana GA. Tapi kali ni Mak Dara nak join GA anjuran MISS FLUFFY yang sungguh sempoiiiiiiiiiiiiiii dan amatttttttttttttttt simpleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ini! Oleh kerana syarat untuk menyertainya sangat sangat sangat mudah, maka membuatkan mak dara sangat sangat sangat teruja nak join.. 

GA ini dah membuka hati Mak Dara untuk sertai mana mana segmen atau mana mana GA.. Jadi kalau anda ada anjurkan segmen atau GA boleh le khaborkan pada Mak Dara ye..  Tapi syarat syarat penyertaannya kenalah yang semudah seperti yang dianjurkan Miss Fluffy ye. Kalau syarat yang payah tu rasa berat le sikit nak join hehehehe..

Ok apa apa pun moh le ramai ramai sertai GA MISS FLUFFY yang simple dan sempoi lagi tidak semput untuk disertai ini.. Klik di SINI untuk menyertai.. All the best untuk semua.. 



Disebalik Pembikinan Skrip Genre Seram Bertajuk QARIN

As salam duhai teman.

Sejak dua menjak ni Mak Dara serta adik Mak Dara Adza Emie sedang sbuk untuk menyiapkan sebuah skrip drama bersiri 13 episod bergenre seram bertajuk Qarin.. 

Pasti ada yang tertanya tanya apa itu Qarin? Tidak ramai yang mengetahui tentang Qarin ini. Sebenarnya begitulah kehendah Allah s.w.t bahawa setiap manusia yang dilahirkan sehinggalah ia meninggal dunia mempunyai satu jin kafir yang menjadi teman kemana sahaja ia pergi baik malam mahupun siang., mengajaknya melakukan kejahatan danj menahnnya daripada melakukan ketaatan. Oleh kerana ia terlalu rapat dengan manusia ia digelar Qarin. Moh Mak Dara kongsikan sedikit dengan anda satu babak dalam skrip Qarin yang Mak tulis tu ya..



Dalam babak di atas adalah babak dimana Qorin itu cuba mengganggu Muslim yang cuba memisahkannya dari keluarga itu. Bukan hanya Qorin itu mahu menakutkan Muslim tapi dia juga akan cuba membunuh Muslim di akhir akhir drama ini. Berjayakah Qorin menghapuskan Muslim? Haa tu kenalah menonton drama ini yang akan ditayangkan di RTM nanti. Memang sangat sangat berat genre yang kami bawakan kali ini dalam drama bersiri QARIN ini. Tapi dah kerja kan jadi buat ajelah... Hmm gambar di atas tu adalah untuk episod ke 10 drama Qarin ni.. Amacam ok tak? huhu
Doakan agar proses pembikinan drama ini berjalan lancar dan dipermudahkan ya insyaa allah..

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK